Het was overigens niet pussig oid.
Voor mij toch wel een beetje een bevestiging van mijn vermoeden want ik vond femke na haar 1e loopsheid (ze is 1x loops geweest rond kerst) wel wat veranderd. ze was schijnzwanger en af en toe wat lustelozer..
Ze voelt zich vandaag trouwens prima, de wond is nog een beetje pijnlijk, maar ze hebben onderhuids gehecht en ze heeft voor een aantal dagen pijnstillers en antibiotica mee.
Ik moest haar vandaag tijdens het uitlaten alweer afremmen, want madam wil rennen. vliegen en springen
maar goed, nu ben ik wat gaan googelen en ik heb gelezen dat onder invloed van een verhoogd progesteron gehalte de baarmoedermond open gaat staan en zo bacterieen vanuit de vagina de baarmoeder binnen kunnen dringen. Op die manier kunnen er infecties ontstaan, ook is het baarmoederslijmvlies gevoeliger en vergroot het de kans op infecties ook nog eens.
Nu vraag ik mij dus af hoe die bacterieen dan vanuit de vagina in de baarmoeder terecht kunnen komen?
Heeft het te maken met veelvuldig likken, plassen, zwemmen oid?
Want in principe moet een bacterei toch niet zomaar naar binnen kunnen zwerven..