Als jij nu eens een keertje gaat lezen en nadenken voor je wat neertypt, dan praten we verderPak-de-bal schreef:maar je gezonde verstand móet je toch inbrengen, dat jij en NIET de ander een gevecht begint ?S@ndr@ schreef:Dat vind ik ook het scheve aan dit hele verhaal,iedereen die er verantwoordelijk mee omgaat, krijgt te horen van waarom geen muilkorf.![]()
terwijl het echte gevaar in handen is van bazen die dan zeggen van doet ie anders nooit hoor, die ze gewoon op andere honden af laten gaan, die hun hond laten stieren,
die ze dus gewoon domweg de kans geven keer op keer
( jòuw hond is het toch?)
het is altijd zo makkelijk òm de ander de schuld te geven, maar dàt gaat er bij mij niet in !
Iedereen is verantwoordelijk voor de daden van zijn hond , maar ook jij !
En daar kan je wat aan doen, om dàn een muilkorf te laten dragen.
De oorzaak van het gevecht doet er echt niet toe, maar wèl de gevolgen !!!
Als mijn hond een gevecht zou beginnen met een andere loslopende hond, dan zijn de gevolgen veel minder![]()
snap je het nu??

Mijn honden krijgen die kans dus niet,ik neem iedere denkbare (In mijn ogen redelijke) maatregel om dat te voorkomen.
Ducain is 2 nog nooit gevochten, dus ook geen gevecht begonnen

En als er wel gevochten zou worden, ben ik de eerste om zelf in de spiegel te kijken van wat heb ik fout gedaan.
Bij Baco gaat het ook al heel lang goed, mijn honden krijgen dus geen

Het schijn t niet echt door te dringen

Maar omdat er dus eigenaren zijn die niet goed met hun honden omgaan vind je dus maar dat de mijne gemuilkorft moet worden

die logica ontgaat me compleet