Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Update Bassie, pagina 8 ;-)
Moderator: moderatorteam
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
-
tineke
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh jee ik had helemaal dit topic gemist
Ach lieverd toch, zo'n zorgen om je mannetje. Ik duim mij helemaal te pletter voor een onschuldige ontstekking. Dikke kus hoor meis 
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
Sita
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
-
Tiny
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja...ik heb net gebeld.Tiny schreef:Weet je al hoe laat je mag komen?
DA is beter dus ik kan vanmiddag om 14.20 uur terecht.
Heb nog lopen googlen gisteravond en ik zag dat de verschijnselen van de ziekte van Cushing ook heel veel overeenkomsten had met de dingen die Bassie heeft.
Mocht er dus geen tumor zijn wil ik Bassie daar op laten testen.
-
Tiny
- Zeer actief
Ik heb net ook even lopen googlen en als dit het is, is het in ieder geval behandelbaar. Fijn dat de da beter is dan kan er gelukkig snel een diagnose gesteld worden. Ik ga hard aan jullie denken om die tijdMarie-José schreef:Ja...ik heb net gebeld.Tiny schreef:Weet je al hoe laat je mag komen?![]()
DA is beter dus ik kan vanmiddag om 14.20 uur terecht.
Heb nog lopen googlen gisteravond en ik zag dat de verschijnselen van de ziekte van Cushing ook heel veel overeenkomsten had met de dingen die Bassie heeft.
Mocht er dus geen tumor zijn wil ik Bassie daar op laten testen.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Astrid en Indra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pyreneese Berghond
- Aantal honden: 1
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
-
Tiny
- Zeer actief
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Tiny
- Zeer actief
Pff ik kijk ook steeds. Ik hoop op geen nieuws goed nieuws.LongFields schreef:En MJ, ben je al wat wijzer geworden wat Bassie betreft vanmiddag?
Ik kijk steeds in dit topic voor nieuws.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Suuz
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
-
Tiny
- Zeer actief
-
C@rmen
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Sorry voor de late update...ik heb een paar keer wat getikt maar als het zo zwart op wit staat is het 'echt' en eigenlijk wil ik daar helemaal niet aan.
Op de echo was geen tumor te zien....dat wil helaas alleen niet zeggen dat er geen tumor zit.
Dit valt wel vast te stellen maar dat zou dan met een leverpunctie moeten en daar zitten risico's aan. Ik wil Bassie dat niet aandoen.
Er is een bepaalde waarde van de lever (vraag me niet welke) die rond de 180 zou mogen zitten. In januari bij de eerste keer bloedprikken was die rond de 400. Dus verhoogd.
Gisteren , 4 weken later dus, was die waarde 2330 !
Ondanks de brokjes voor de lever zo enorm gestegen in zo'n korte tijd.
DA was bezig met een verhaal en ik heb er plompverloren tussendoor gevraagd: jij denkt niet meer aan maanden, of wel ?
Antwoord was hoofdschuddend.... nee.
Gister zei ik tegen Hans aan de telefoon en later nog tegen Esther dat ik het gevoel had Bassie nog maar een paar weekjes te mogen hebben en potverdomme wat doet het zeer als je gevoel wordt uitgesproken door een DA.
Van een 'jonge' hond in gedrag in een maand tijd veranderen in een echt oud hondje tot misschien volgende maand er niet eens meer mogen zijn !
Ik ben zo verdrietig, ook eigenlijk gewoon boos om dit rotnieuws, kan het aan de ene kant niet geloven en wil het ook niet geloven !
We hebben nog wel urine op laten sturen naar het lab voor de ziekte van Cushing. Daar hoor ik donderdag de uitslag van.
Of ik dan wat met die uitslag kan weet ik niet....volgens de DA ws niet. De waardes zijn schrikbarend gestegen in een maand tijd .
Ik heb rimadyl meegekregen wat ik hem kan geven als ie pijn aangeeft , wat ie af en toe doet.
De brokjes zijn met een sierlijke boog de pullebak ingemieterd, Bassie heeft een heerlijke eendennek op met wat spiervlees.
Van eten wordt Bassie nog steeds erg blij dus dat was ook een feestje voor hem.
Bassie ligt nu heerlijk in dromenland.....moe van het eten, waar ie zo van genoten heeft. Als je dan naar hem kijkt, tijdens het eten, lijkt het net of er niets aan de hand is. Vanmiddag ook even naar het parkje geweest en ook daar heeft ie voor het eerst deze week weer van genoten.
Heb hem toegefluisterd dit te blijven doen en alsjeblieft toch nog wel een hele tijd.
Dank jullie wel voor de belangstelling allemaal.
Op de echo was geen tumor te zien....dat wil helaas alleen niet zeggen dat er geen tumor zit.
Dit valt wel vast te stellen maar dat zou dan met een leverpunctie moeten en daar zitten risico's aan. Ik wil Bassie dat niet aandoen.
Er is een bepaalde waarde van de lever (vraag me niet welke) die rond de 180 zou mogen zitten. In januari bij de eerste keer bloedprikken was die rond de 400. Dus verhoogd.
DA was bezig met een verhaal en ik heb er plompverloren tussendoor gevraagd: jij denkt niet meer aan maanden, of wel ?
Gister zei ik tegen Hans aan de telefoon en later nog tegen Esther dat ik het gevoel had Bassie nog maar een paar weekjes te mogen hebben en potverdomme wat doet het zeer als je gevoel wordt uitgesproken door een DA.
Van een 'jonge' hond in gedrag in een maand tijd veranderen in een echt oud hondje tot misschien volgende maand er niet eens meer mogen zijn !
Ik ben zo verdrietig, ook eigenlijk gewoon boos om dit rotnieuws, kan het aan de ene kant niet geloven en wil het ook niet geloven !
We hebben nog wel urine op laten sturen naar het lab voor de ziekte van Cushing. Daar hoor ik donderdag de uitslag van.
Of ik dan wat met die uitslag kan weet ik niet....volgens de DA ws niet. De waardes zijn schrikbarend gestegen in een maand tijd .
Ik heb rimadyl meegekregen wat ik hem kan geven als ie pijn aangeeft , wat ie af en toe doet.
De brokjes zijn met een sierlijke boog de pullebak ingemieterd, Bassie heeft een heerlijke eendennek op met wat spiervlees.
Bassie ligt nu heerlijk in dromenland.....moe van het eten, waar ie zo van genoten heeft. Als je dan naar hem kijkt, tijdens het eten, lijkt het net of er niets aan de hand is. Vanmiddag ook even naar het parkje geweest en ook daar heeft ie voor het eerst deze week weer van genoten.
Heb hem toegefluisterd dit te blijven doen en alsjeblieft toch nog wel een hele tijd.
- Phalène
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul nain Papillon + Phalène
- Aantal honden: 5
Pff, wat een kl*tenieuws voor jullie Marie-JoséMarie-José schreef:Sorry voor de late update...ik heb een paar keer wat getikt maar als het zo zwart op wit staat is het 'echt' en eigenlijk wil ik daar helemaal niet aan.
Gister zei ik tegen Hans aan de telefoon en later nog tegen Esther dat ik het gevoel had Bassie nog maar een paar weekjes te mogen hebben en potverdomme wat doet het zeer als je gevoel wordt uitgesproken door een DA.![]()
Ik ben zo verdrietig, ook eigenlijk gewoon boos om dit rotnieuws, kan het aan de ene kant niet geloven en wil het ook niet geloven !![]()
![]()
Ik weet even niks zinnigs te melden, maar wil jullie graag veel sterkte wensen. Hopelijk kunnen jullie nog een poosje van elkaar genieten...