Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondengevechten
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Daphne
- Zeer actief
Gewoon in 1 woord... Vreselijk.
Die arme, arme dieren
.
Ooit heeft een amerikaanse dierenbeschermster gezegd dat van haar het ras mag uitsterven vanwege de wreedheden die het moet ondergaan.
Ergens heeft ze nog gelijk ook.
Maar dan gaan dat soort lui ongetwijfeld rustig verder met een ander ras.
Alleen de vergelijking hond agressief - mens agressief vind ik nergens op slaan.
Dat een hond agressief is naar andere honden wil nog niet zeggen dat hij/zij automatisch ook mensen opvreet.
Die arme, arme dieren

Ooit heeft een amerikaanse dierenbeschermster gezegd dat van haar het ras mag uitsterven vanwege de wreedheden die het moet ondergaan.
Maar dan gaan dat soort lui ongetwijfeld rustig verder met een ander ras.
Alleen de vergelijking hond agressief - mens agressief vind ik nergens op slaan.
Dat een hond agressief is naar andere honden wil nog niet zeggen dat hij/zij automatisch ook mensen opvreet.
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Pfff, ik heb de docu zojuist gezien, met afgrijzen. Vreselijk dat mensen zo met dieren, honden om kunnen gaan. Het verslag over de krakende botten, het verscheuren van huid en vlees, het klapperen van de kaken, het bloed wat uit aderen pompt, de ring die besmeurd is met bloed, de hond die geëlektrcoteerd wordt, de schimmige beelden er bij en vooral, vooral: de mannen die er stompzinnig bij staan te lachen, ik raak dit voorlopig niet meer kwijt. Mensen zijn beesten...
(Ben benieuwd wat de BBC heeft gedaan met Nipper, de hond die zij aanschafte in Finland... Weet iemand dat?)
(Ben benieuwd wat de BBC heeft gedaan met Nipper, de hond die zij aanschafte in Finland... Weet iemand dat?)
- Daphne
- Zeer actief
Ja, daar was ik dus ook benieuwd naar.Rami schreef: (Ben benieuwd wat de BBC heeft gedaan met Nipper, de hond die zij aanschafte in Finland... Weet iemand dat?)
Hopelijk hebben ze hem ergens kunnen plaatsen en is er tenminste 1 hond uit die afgrijselijke wereld gered......
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Dat hoop ik ook... Het gaat natuurlijk toch om een jonge hond. Onduidelijk ook af Nipper al echt in de ring had gestaan bij de pup-(nou ja, jonge hond) gevechten.Daphne schreef:Ja, daar was ik dus ook benieuwd naar.Rami schreef: (Ben benieuwd wat de BBC heeft gedaan met Nipper, de hond die zij aanschafte in Finland... Weet iemand dat?)
Hopelijk hebben ze hem ergens kunnen plaatsen en is er tenminste 1 hond uit die afgrijselijke wereld gered......
ja, inderdaad, maar toen hadden nog niet veel leden naar de BBC zitten kijken,Pepie schreef:Daat staat mij iets van bij pdb.......Jij citeerde daar uit toch?Pak-de-bal schreef:dat is hetzelfde programma wat toen op de BBC was,
we hebben er daarna een hele discussie er over gehad :N:
Was vreselijk om te zien, maar oh zo goed , voor de realiteit !
dus niet veel die reageerden op die discussie
maar nu zullen er meer kijken.
ik heb het wel gehad met die gevechten

sinds ik digitaal heb , zijn er veeeeeel leukere zenders !!
zoals Nostalgie Net , hartstikke leuk !!

dat geloof ik niet , kijk maar naar die kaken,Daphne schreef:Ooit heeft een amerikaanse dierenbeschermster gezegd dat van haar het ras mag uitsterven vanwege de wreedheden die het moet ondergaan.
Maar dan gaan dat soort lui ongetwijfeld rustig verder met een ander ras..

Doe een Pekingeesje in de ring ??
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
der zijn genoeg rassen die dat aankunnen hoor, denk aan de presa, de tosa en zo verder, zelfs een pekinees zou dat kunnenPak-de-bal schreef:dat geloof ik niet , kijk maar naar die kaken,Daphne schreef:Ooit heeft een amerikaanse dierenbeschermster gezegd dat van haar het ras mag uitsterven vanwege de wreedheden die het moet ondergaan.
Maar dan gaan dat soort lui ongetwijfeld rustig verder met een ander ras..geen andere hond zou er op lijken en het gevecht zó aankunnen.
ik heb het ook gezien, zowel een stukje op het net, via bbc als de docu op tv, ik vind het ergens goed dat ze het laten zien, maar ze hadden ook de goede kanten van de pitbull kunnen laten zien (persoonlijke mening he)
- Zoie
- Zeer actief
we vielen vanmorgen midden in de documentaire, konden er nauwelijks naar kijken, maar bah, idd, dat stompzinnige gelach van die gasten. Je zou ze wat.Rami schreef:vooral: de mannen die er stompzinnig bij staan te lachen, ik raak dit voorlopig niet meer kwijt. Mensen zijn beesten...?)
Echt barbaarse toestanden, kan het niet anders zien.

een pekinees zou bij de eerste botsing al de ring uitvliegen !vania schreef:der zijn genoeg rassen die dat aankunnen hoor, denk aan de presa, de tosa en zo verder, zelfs een pekinees zou dat kunnenik heb het ook gezien, zowel een stukje op het net, via bbc als de docu op tv, ik vind het ergens goed dat ze het laten zien, maar ze hadden ook de goede kanten van de pitbull kunnen laten zien (persoonlijke mening he)
wat denk jij waaróm een pitbull zo "gevormd" is door de mensen?

ik denk ook dat de Am Staff er het meeste op lijkt en de volgende wordt.,... klein ècht gespierd., net wat ze willen hebben.
en dat laatste?
Nu heb je net die hele reportage er over gezien , en dan stimuleer je tòch weer dit ras ?

Daar ga ik niet meer op in.
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Ik moet bekennen dat ik de reportage niet heb gezien. Gemist dat dat dr op was, maar anders had ik wel gekeken. Maar toch, waarom precies zou het ras niet mogen worden gestimuleerd? Omdat ze in verkeerde handen hele foute dingen gaan doen? Met het ras op zich vind ik niets mis, maar de eigenaren en die zieke lui die door die hondengevechten de beestjes maken tot wat ze inmiddels zijn, die lui mogen wat mij betreft hard, heel hard aangepakt worden.Pak-de-bal schreef: Nu heb je net die hele reportage er over gezien , en dan stimuleer je tòch weer dit ras ?![]()

Ik denk ook dat als de pitbull er niet meer zou zijn, ze gewoon overgaan op een ander ras. Misschien idd de Amstaff, of er wordt gewoon verder gefokt tot er weer een vechthond ontstaat...

Zo zijn ze er al aangekomen, dus om dat nou nog eens te proberen ligt voor de hand lijkt me...
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
En waarom niet? Elk ras kan je zo fokken/trainen dat die met/tegen elkaar gaan vechten. In principe maakt het voor het wedden op een gevecht niks uit of het tussen Pitbulls of Pekinesen gaat.Pak-de-bal schreef:dat geloof ik niet , kijk maar naar die kaken,Daphne schreef:Ooit heeft een amerikaanse dierenbeschermster gezegd dat van haar het ras mag uitsterven vanwege de wreedheden die het moet ondergaan.
Maar dan gaan dat soort lui ongetwijfeld rustig verder met een ander ras..geen andere hond zou er op lijken en het gevecht zó aankunnen.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- *Linda*
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
amstaff klein?Pak-de-bal schreef:een pekinees zou bij de eerste botsing al de ring uitvliegen !vania schreef:der zijn genoeg rassen die dat aankunnen hoor, denk aan de presa, de tosa en zo verder, zelfs een pekinees zou dat kunnenik heb het ook gezien, zowel een stukje op het net, via bbc als de docu op tv, ik vind het ergens goed dat ze het laten zien, maar ze hadden ook de goede kanten van de pitbull kunnen laten zien (persoonlijke mening he)![]()
wat denk jij waaróm een pitbull zo "gevormd" is door de mensen?![]()
ik denk ook dat de Am Staff er het meeste op lijkt en de volgende wordt.,... klein ècht gespierd., net wat ze willen hebben.
en dat laatste?
Nu heb je net die hele reportage er over gezien , en dan stimuleer je tòch weer dit ras ?![]()

- -Mieke-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 spaans, 2 roemeense ex-straathondjes
- Aantal honden: 3
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ik ook niet.Suuz schreef:Ik kan dit soort dingen ook niet zien, dat raak ik dan niet meer kwijt

Mijn schoonouders hadden het wel gezien en die waren zwaar ontdaan en uitermate geschokt geschokt dat mensen zó met dieren omgaan.
Ze hadden me e.e.a. verteld(o.a dat elektrokuteren) en dáár werd ik al niet goed van, wat vreselijk voor die arme honden

Noem me laf maar ik kan dat soort programma's niet zien, kom er godverdomme in mijn gedachten niet vanaf..

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij heb ik deze docu eens op het internet gekeken.
Afgrijselijk wat ze met die arme honden doen.
Die beestjes zijn allemaal zo lief, en dan worden ze zo opgefokt en mishandeld!
Sommige van die honden doen me zo erg aan mijn hondjes denken, en als ik dan die tegenstelling zie: mijn honden die heerlijk bij me op de bank liggen, en die arme honden die helemaal open liggen en geëlectrocuteerd worden.......
Dan springen de tranen in mijn ogen, en besef ik hoe goed mijn honden het hebben getroffen dat ze niet toevallig op zo'n plek zijn geboren.
Mensen kunnen zo enorm wreed zijn, het lijkt wel of ze helemaal niet zien dat dieren pijn lijden, en alleen maar geld zien.
Ze weten niet wat liefde is
Afgrijselijk wat ze met die arme honden doen.
Die beestjes zijn allemaal zo lief, en dan worden ze zo opgefokt en mishandeld!
Sommige van die honden doen me zo erg aan mijn hondjes denken, en als ik dan die tegenstelling zie: mijn honden die heerlijk bij me op de bank liggen, en die arme honden die helemaal open liggen en geëlectrocuteerd worden.......
Dan springen de tranen in mijn ogen, en besef ik hoe goed mijn honden het hebben getroffen dat ze niet toevallig op zo'n plek zijn geboren.
Mensen kunnen zo enorm wreed zijn, het lijkt wel of ze helemaal niet zien dat dieren pijn lijden, en alleen maar geld zien.
Ze weten niet wat liefde is