Bassie plast nog steeds erg veel ....de ene dag dag gaat het beter als de andere dag.
Soms wel 5 x in het uur ,in huis of buiten, soms kan hij het 3 uur ophouden.
Het maakt me natuurlijk geen bal uit dat ie binnen plast maar het is zo'n rare gewaarwording. Voor de operatie nog krabbelde hij als het ware mijn vel van de benen af als ie plassen moest..sinds de operatie kan hij het soms gewoonweg niet ophouden en moet het laten lopen.
Of is hij nèt te laat bij de achterdeur of redt hij nèt die 10 cm over de drempel van de deur.
Of soms laat ie het gewoon zo midden in de kamer lopen.
Bas krijgt sinds de operatie brokjes voor zijn lever en geen kvv meer . Nou ja..niet liegen....2 x in de week wel. Hij vindt het zo lekker.
Een patroon in eten/drinken/plassen kan ik niet ontdekken.
Ja..als ie een pensstaafje gegeten heeft moet ie veel drinken en natuurlijk veel plassen dus krijgt ie nu vaak een wortel maar verder kan ik geen patroon zien.
Ik slaap sinds de operatie nog steeds beneden omdat Bassie er 's nachts ook nog vaak uitmoet en ik weet dat aan de blaasoperatie.
Bassie vreet ook als een bootwerker..nu was hij altijd al héél erg op eten gespinst maar na de operatie is het helemaal bar en boos.
Vanochtend toch maar DA gebeld voor de zekerheid. Ik weet niet....hij zal er misschien wel niets mee kunnen maar toch....
Maandagochtend moet ik maar even met hem langskomen.
Volgens DA kan het niet meer door de blaasoperatie komen maar denkt hij dat het door de leverinsufficiëntie komt
Zal ws wel weer een bloedonderzoek gedaan worden ,denk ik.
Nou ja..we gaan het maandagochtend wel zien.
edit: toevoeging