Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

*Spoed* Toch loops?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Patrol
Zeer actief

*Spoed* Toch loops?

Ongelezen bericht door Patrol »

Hmmm..... zojuist druppeltje bloed uit Chevy haar muts.... loops denk ik. Maar....... ze heeft een anti-loopsheidprik gehad, hoe kan dat dan? Of is dit iets anders?

Afgelopen december is ze bij ons gekomen, de vorige baasjes gaven aan dat ze in oktober loops was geweest. Toen ze dus bij ons kwam was de beste periode om haar te castereren, maar dat vond ik sneu, omdat ze ook al aan een nieuw huis moest wennen. Dus eind jan. naar de da voor een anti-loopsheidprik en dan in Juni als nog castereren.

En nu dus druppeltjes bloed... :boos:

Dodge geeft geen reactie op haar. Is ze nu toch loops geworden of kan het iets anders zijn? Misschien een bijverschijnsel van die loopsheidspuit? Baarmoeder ontsteking? Zal nu zelf ook even zoeken wat het kan zijn.
Afbeelding
Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

Ik zou het niet weten maar bij mensen is het soms ook wel dat ze af en toe nog wel eens kunnen druppelen ondanks de pil bijvoorbeeld..
Afbeelding

Made by Spriet
Patrol
Zeer actief

Ik zal morgen maar met de da bellen om te overleggen. Zoals ik het nu allemaal kan uitzoeken zal ze dus wel loops geworden zijn, waarschijnlijk dan toch te laat die prik gezet....

Nou goed.. morgen maar overleg of er nu ook iets kwaad kan, dat ze die prik wel gehad heeft.

En dan dus maar uit elkaar houden....Vriendlief dus proberen te overtuigen om ze echt goed in de gaten te houden als ze straks in haar hoogtij-dagen is..... Want die denkt aangezien er nu niets is met Dodge dat het allemaal wel mee zal vallen.

Bah wat een kloterige situatie! :boos:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Nou in de gaten houden, gaat niet werken, dan ben je volgens mij altijd te laat........Succes en sterkte ermee.....
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik zou haar gewoon behandelen alsof ze loops is, scheiden van reuen dus. Ik denk dat je het beste het zekere voor het onzekere kan nemen voor je de DA hebt gezien/gesproken.
Patrol
Zeer actief

Overleg gehad met de da, 'gelukkig' is ze dus gewoon wel loops geworden en geen andere, rare enge dingen.....

Dus de komende dagen / weken maar scheiden.... gelukkig hebben we een grote schuur waar ze dan ieder een stukje van krijgen om te liggen overdag. Gelukkig de komende weken een paar dagen extra thuis; als het niet gaat straks, als ze op haar hoogtepunt is en Dodge 'vervelend' wordt dan gaat hij een paar dagen uit logeren bij 'Opa en Oma'

De afspraak voor de sterilisatie direct maar maken.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”