Kan er nu wel weer om lachen maar dit past weer perfect in het rijtje, wanneer schaam je je dood voor je hond :N: .
toen de hondjes vanmorgen wakker werden was er iets raars aan de hand! De weg was weg

Toen de hondjes hadden gezien dat er verder niet veel aan de hand was ben ik weer naar binnen gegaan.
Na zo'n 10 minuutjes vond ik het wel erg stil binnen. Ik was aan het afwassen en lette niet op de honden. Ineens gaat de deurbel. Toen ik naar de deur liep zag ik dus dat deze openstond. Staat er een bouwvakker (heet niet zo maar ik weet niet hoe die rioolwerkers anders heten). Ze hadden gezien dat ik thuis was gekomen met de honden maar nu zat er een hond van mij bij hen :N:
Ik snel rondkijken. Escan lag gewoon binnen, maar Mika en Flamme zag ik echt niet. Schrok me een ongeluk, toen ik Mika al naar de voordeur zag komen lopen. Hij was verdacht blij dus ik had al een vaag vermoeden. ik ben snel met de bouwvakker meegelopen om te kijken waar Flamme was gebleven. Kom ik de hoek om............... Ja hoor. Daar zit madame tussen de bouwvakkers brood te eten uit een grote blauwe broodtrommel. Iedere keer dat er een bouwvakker in de buurt kwam ging madame er met de broodtrommel een paar meter vandoor

Het bleek dus dat in de 10 minuutjes dat ik de mormels niet in de gaten had gehouden Mika en Flamme even zijn gaan winkelen. Mika voorop want die durft wel maar is te beleeft om echt te jatten. Flamme durft eigenlijk niet maar schroomt niet om alles te jatten wat los en vast zit.
De bouwvakkers hadden eerst de honden niet in de gaten maar 1 zag een hond bij zijn tas staan. Dat was Mika, toen hij er heen liep ging mika weg maar Flamme jatte eerst de broodtrommel uit de tas en ging toen achter Mika aan. Mika hadden ze uiteraard zo te pakken, die vond het wel gezellig en liet zich vrolijk aaien. Toen kwamen ze dus ook met mika naar ons huis toe. Maar Flammetje, ja dat was een ander verhaal.
iedere keer als ze bijna bij haar waren rende ze MET broodtrommel een paar meter verderop :N:
Toen ik zag wat er aan de hand was heb ik haar met een reuzebrul bij me geroepen. heeeeel erg toevallig kwam ze meteen. Denk wel dat het heeft geholpen dat de broodtrommel net leeg was

Tja, heb een keer of 10 mijn verontschuldigingen aangeboden. maar gelukkig moesten de andere bouwvakkers er heel erg hard om lachen. Ben net een andere broodtrommel voor de man gaan kopen en heb ze allemaal even koffie gebracht. Heb de arme man ook maar een zak broodjes gesmeerd met beleg