Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Des heeft een bloedoor, vermoedelijk door haar chronische oorproblemen en ik heb nu besloten om een holistisch dierenarts in te schakelen dus maandag gaan we naar Tannetje.
Een van de eerste dingen die in het gesprek naar voren kwam was dus voeding en hoe voeding de gezondheid kan beinvloeden
Ik ben dus enorm nieuwsgierig naar maandag en vooral of mijn voeding inderdaad voldoende bevat van dat wat mijn prinsesje nodig heeft
Oorproblemen en voeding hebben echt veel met elkaar te maken.
Het is 1 van de organen die het ballast uit het lichaam naar buiten moet transporteren. Vooral op brokvoeding zie je nogal is wat gistoren, waaronder ook 1 van mijn honden toen.
Misschien is dit nog 'oud ballast' van deze gistsoort en ja, daar komt je hond moeilijk vanaf. Met de voeding die je nu geeft, kan het waarschijnlijk nooit meer erger worden. Af en toe heeft hij er nog last van, maar het is net zo hard weer weg gelukkig.
Ik moet zeggen dat het ook meteen goed voelde en ik heb er alle vertrouwen in, baal er zo vreselijk van dat mijn meisje er weer zoveel last van heeft en ik heb nu het idee dat dit gewoon de goede richting uit is
Heel veel succes maandag, ik ben heel benieuwd, Lycos heeft ook altijd probleemoren, sinds kort eet hij rauw en kvv en ik hoop dat het hiermee beter wordt, ik zie al verbetering maar of het inderdaad door die kvv en zo is weet ik natuurlijk niet
Roelfien schreef:Spannend, ben benieuwd wat haar advies zal zijn.
Heb het even bij medisch gezet maar qua voeding zat ik in ieder geval helemaal goed met haar want ik had even het gevoel dat ik daar misschien toch de mist mee inging
Roelfien schreef:Spannend, ben benieuwd wat haar advies zal zijn.
Heb het even bij medisch gezet maar qua voeding zat ik in ieder geval helemaal goed met haar want ik had even het gevoel dat ik daar misschien toch de mist mee inging
Nou Addy, ik heb begrepen dat je het wel heel bont moet maken wil je met rauwe voeding de mist in gaan.
Jakko, mijn herplaatser blijft ook last houden van bloedoren ondanks dat ie al bijna een jaar op rauwe voeding zit.
Goed van je dat je naar Tannetje bent gegaan.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.