Ik heb altijd apart getraind met mijn honden dus dat is niet zo'n probleem.Moon schreef:Ja, ik vroeg me al af of je die weleens hebt meegemaakt. Misschien kun je daar handige contacten leggen? Het mooiste zou zijn als je gebruik zou kunnen maken van iemands 'eigen veld' (liefts een beetje bij jou in de buurt natuurlijkranetje schreef: Beiden![]()
Bovendien kost veldwerk tijd. Heel veel tijd.
Ik hoop dat ik er wat fatsoenlijks van kan bakken![]()
Ik ga maar eens ruimte maken om een aantal veldwedstrijden te bezoeken.). Ben je ook van plan om jachttraining te gaan doen (KNJV bijv.)? Pup-jachttraining zou het mooiste zijn dan..
Denk je dat je altijd apart moet trainen (wanneer je zelf traint bedoel ik), dus dat Rana daar niet bij kan zijn? Dat lijkt me nl. wel moeilijk met twee honden(ik zou daar moeite mee hebben om Dante thuis te laten)..
Bovendien zou Rana bij het veldwerk nou niet direct het goede voorbeeld geven
Puppy jachttraining zou ik best willen doen, al weet ik nog niet waar dat zou kunnen (waar ik het goed genoeg vind
Maar als ik Paul de Vos goed heb begrepen kan ik beter met het veldwerk beginnen.
Het hangt er ook een beetje van af waar de pup vandaan komt.
Als de afstand bereisbaar is zijn de meeste fokkers zeker genegen om honden (met baas) uit hun eigen nesten te helpen.
Ik heb wel veldwerktraining meegemaakt (met Rana), maar dat is alweer even geleden.