Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wratten bij oude man
Moderator: moderatorteam
-
chester
- Actief
wratten bij oude man
Odie zijn kop zitten nu 5 wratten en ik heb nu van A Vogel Thuja gebruikt. Ik dipte de wattestaaf erin en dan op de wrat. Maar het leek te werken de eerste dagen maar nu zie ik niks meer gebeuren.
Weet iemand misschien een ander middel ?
Ik last iets over een draadje er omdoen maar hoe werkt dat dan ?
Gr Chester
Weet iemand misschien een ander middel ?
Ik last iets over een draadje er omdoen maar hoe werkt dat dan ?
Gr Chester
- Zenda
- Zeer actief
Ik kan je niet helpen, maar als je bedoeld met dat draadje en er dan zeg maar de wrat ermee afknopen. Dit zou ik niet doen. Een wrat heeft een wortel, en deze zit in de huid geworteld. Dus je knoopt alleen het bultje eraf. Dus het komt dan net zo hard weer terug. Ben je al bij de d.a geweest.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Maria67
- Actief
Lisa kreeg dat ook toen ze ouder werd maar ik deed er verder niets aan. Eentje heb ik weg laten halen door de dierenarts omdat die precies in haar nek zat waar ze de riem ook altijd had zitten. Dat wratje ging daardoor steeds kapot en werd een beetje viezig. Toen heeft de da die weggehaald. Maar verder noemden wij het gewoon "ouderdomswratjes" en die kunnen geen kwaad.
-
chester
- Actief
Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en die zegt ook dat het ouderdoms wratten zijn. Maar die op zijn neus zitten maakt hij soms wel kapot doordat hij met zijn poten over zijn neus gaat. Vandaar dat ik zo iets had van kunnen ze niet weg. Op zo´n maniers als wij dit doen met van dat wratten spul.
Misschien dat ik die op zijn neus zitten toch maar weg laat halen bij de dierenarts. weet iemand of de hond dan onder narcose moet?
gr Chester
Misschien dat ik die op zijn neus zitten toch maar weg laat halen bij de dierenarts. weet iemand of de hond dan onder narcose moet?
gr Chester
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat hangt van de ingreep én van de hond af....chester schreef:Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en die zegt ook dat het ouderdoms wratten zijn. Maar die op zijn neus zitten maakt hij soms wel kapot doordat hij met zijn poten over zijn neus gaat. Vandaar dat ik zo iets had van kunnen ze niet weg. Op zo´n maniers als wij dit doen met van dat wratten spul.
gr Chester

- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
-
chester
- Actief
Monique_Nino schreef:
En maak je het schoon met water of iets anders?
Ik vind het overgens niet erg dat hij ze heeft. Ik wil het alleen voor hem aangenamer maken.
Maar kan het niet kwaad dan als ze steeds open gaan ?Nino zit ook onder de wratten, uitstulpingen, aanhangsels en bulten.
Ik laat het zitten, soms gaan ze open, dan houd ik het goed schoon en verder blijf ik eraf
En maak je het schoon met water of iets anders?
Ik vind het overgens niet erg dat hij ze heeft. Ik wil het alleen voor hem aangenamer maken.
- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
Ik maak het schoon met gekookt water (afgekoeld uiteraard
Het is met een dag vaak al weer dicht.

Nino *28-04-1995*...*15-06-2010*untill we meet again..
- Maria67
- Actief
Lisa moest wel onder narcose toen het wratje in haar nek weggehaald werd. Maar ze kwam wel heel snel daarna weer bij en heeft van de narcose ook verder geen last gehad.chester schreef:Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en die zegt ook dat het ouderdoms wratten zijn. Maar die op zijn neus zitten maakt hij soms wel kapot doordat hij met zijn poten over zijn neus gaat. Vandaar dat ik zo iets had van kunnen ze niet weg. Op zo´n maniers als wij dit doen met van dat wratten spul.
gr Chester
-
chester
- Actief