Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

energierijk voer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

energierijk voer

Ongelezen bericht door loony »

Net met dapper terug van de da om zen verwondingen laten na te kijken, zet ik hem daar op de weegschaal en zie dat hij net 8 kilo weegt terwijl het 10 a 12 kilo mag wezen.
Dapper eet normaal 300 gram voer op een dag het dubbele van de rest maar valt ook razendsnel af door zen hyper gedoe.
Ik heb nu iets van hils recovery blikvoer bij van de da maar de da raade me voer aan voor politiehonden.
Welk zijn zowat de goede merken?

Hij eet normaal 300 gram farmfood met smuldier per dag, heb geprobeerd meer te geven en te verspreiden over de dag, maar hij loopt een hele dag te voldaan rond.
Ook henne pemmikan geef ik hem erbij en geregeld een snee brood>
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Re: energierijk voer

Ongelezen bericht door Amber »

loony schreef:Net met dapper terug van de da om zen verwondingen laten na te kijken, zet ik hem daar op de weegschaal en zie dat hij net 8 kilo weegt terwijl het 10 a 12 kilo mag wezen.
Dapper eet normaal 300 gram voer op een dag het dubbele van de rest maar valt ook razendsnel af door zen hyper gedoe.
Ik heb nu iets van hils recovery blikvoer bij van de da maar de da raade me voer aan voor politiehonden.
Welk zijn zowat de goede merken?

Hij eet normaal 300 gram farmfood met smuldier per dag, heb geprobeerd meer te geven en te verspreiden over de dag, maar hij loopt een hele dag te voldaan rond.
Ook henne pemmikan geef ik hem erbij en geregeld een snee brood>
Ik zou persoonlijk die snee brood weg laten!
Er zijn wel verschillende merken voer van zowel Kvv als brok, die wel iets in hun assortiment hebben voor honden die wat aan moeten komen!
Maar het punt is waar kun je aankomen. En wat is je budget!
Carnibest Kvv heeft een variant die wat vetter is, Prins heeft een brok in het assortiment speciaal ook voor honden die wat aan moeten komen!
En er zijn er wel meer denk ik, maar aan de andere kant als de hond het hier goed op doet, is het dan verstandig om weer over te gaan!
Ik weet dat Canex een brok heeft, wat een hoog energetisch voer is.
Het heet Sport Energy,
Het blijft lastig,
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

ik ga even googlen naar die prins, die canex kende ik wel maar zvind hem niet in de buurt.
Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

Duck Uitmutend is ook een optie. :wink:
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Binnen de sport wordt ook vaak Cavom gegeven. Is wel een vrij vette brok, er zijn dan ook honden die er moddervet van worden.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”