Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen, het lijkt me heel erg moeilijk om een hond te hebben met epilepsie.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Filmpje van een epileptische toeval
Moderator: moderatorteam
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Precies, dat vond ik dus ook!Daisy@ schreef:MoniqeuDM, groot gelijk had je. Dan maar kwade familie. Dan zou ik ook m'n hond belangrijker vinden dan een verjaardag.
Ik had Megan daarvoor al een keer van een kokend hete radiator moeten trekken tijdens een toeval, vervolgens nog eens een keertje achter de blokhut vandaan...., ik zou het mezelf nooit hebben kunnen vergeven als het fout was gegaan tijdens mijn afwezigheid.
Megan was afhankelijk van me, mijn familie tijdens een verjaardag niet. Dat klinkt misschien hard en gevoelloos, maar ik had voor Megan gekozen en ik was er dus ook voor haar..., in voor- en in tegenspoed
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Oh nee hoor, heel normaal en gezond van jullie.
Wij zijn eens later op een etentje gekomen met Leon zijn familie, iedereen wachten, omdat we met een zieke kip naar de da moesten. Jammer voor hun. Als ze honger hadden gehad hadden ze maar moeten beginnen.
Ze hebben gewacht, zijn zelf ook wel dierenliefhebbers allemaal. En waren ze dat niet, dan jammer.
Wij zijn eens later op een etentje gekomen met Leon zijn familie, iedereen wachten, omdat we met een zieke kip naar de da moesten. Jammer voor hun. Als ze honger hadden gehad hadden ze maar moeten beginnen.
Ze hebben gewacht, zijn zelf ook wel dierenliefhebbers allemaal. En waren ze dat niet, dan jammer.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
helemaal mee eens. je verlegt je grenzen echt. als ik met sam nu niet bezig was geweest met de 8 weken behandeling waar ik mee bezig ben had denk ik nu die beslissing moeten nemen. ik hou er nu even aan vast dat hij nu in het proces zit dat het even erger wordt voordat het beter wordt.. maar als dit over 6 weken niet beter is dan weet ik ook denk ik wat ik moet gaan doen...Moos schreef:Ik kan me heel, heel goed voorstellen dat je de beslissing tot inslapen niet kan, en wil, nemen als je hond tussendoor gewoon echt nog helemaal bijtrekt voor 10 dagen, en dan ook geen pijn heeft (tenminste, dat is wat ik opmaak uit Anouschka's uitleg).
Ik kan me overigens ook heel goed voorstellen dat je die beslissing wel neemt, omdat je die andere periode te zwaar vindt wegen. Iedereen beleefd dingen anders, en iedereen heeft andere grenzen voor de hond en zichzelf.
Het je grenzen verleggen is ook voor mij herkenbaar, en als Moos niet duidelijk heel vaak pijn had gehad en lusteloos was, en met name als hij niet die hele nare foute blik in zijn ogen had gekregen (en de prognose niet zo bar bar slecht was geweest), had ik hem nu nog rondgereden in zijn wandelwagetje.
Ik heb hem niet kwispelend de da binnen gedragen omdat ik hem 2 dagen lang alles had laten doen wat god voor hem verboden had (en dat was vrijwel alles wat een hondenleven nog leuk maakt).
Had ik hem die 2 dagen ook netjes rustig gehouden, niet laten genieten, was de kans groot geweest dat ik hem wel kwispelend naar binnen had gedragen (mits hij geen pijn/krampaanval had), en ik kan me zo goed voorstellen dat dat bijna een onmogelijke opgave is.

- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Joh, wat erg! Ik ga heel hard duimen voor Sammassam schreef: helemaal mee eens. je verlegt je grenzen echt. als ik met sam nu niet bezig was geweest met de 8 weken behandeling waar ik mee bezig ben had denk ik nu die beslissing moeten nemen. ik hou er nu even aan vast dat hij nu in het proces zit dat het even erger wordt voordat het beter wordt.. maar als dit over 6 weken niet beter is dan weet ik ook denk ik wat ik moet gaan doen...
Gr. Marijke

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik duim ook hard meeMoon schreef:Joh, wat erg! Ik ga heel hard duimen voor Sammassam schreef: helemaal mee eens. je verlegt je grenzen echt. als ik met sam nu niet bezig was geweest met de 8 weken behandeling waar ik mee bezig ben had denk ik nu die beslissing moeten nemen. ik hou er nu even aan vast dat hij nu in het proces zit dat het even erger wordt voordat het beter wordt.. maar als dit over 6 weken niet beter is dan weet ik ook denk ik wat ik moet gaan doen...![]()
. Sterkte hoor!

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik duim ook meealm@ schreef:Ik duim ook hard meeMoon schreef:Joh, wat erg! Ik ga heel hard duimen voor Sammassam schreef: helemaal mee eens. je verlegt je grenzen echt. als ik met sam nu niet bezig was geweest met de 8 weken behandeling waar ik mee bezig ben had denk ik nu die beslissing moeten nemen. ik hou er nu even aan vast dat hij nu in het proces zit dat het even erger wordt voordat het beter wordt.. maar als dit over 6 weken niet beter is dan weet ik ook denk ik wat ik moet gaan doen...![]()
. Sterkte hoor!
wat vreselijk sneu allemaal
-
Anouschka
- Vaste gebruiker
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
Ari@ne
Dus je ziet als ik het goed begrijp nog helemaal geen vooruitgang?massam schreef: helemaal mee eens. je verlegt je grenzen echt. als ik met sam nu niet bezig was geweest met de 8 weken behandeling waar ik mee bezig ben had denk ik nu die beslissing moeten nemen. ik hou er nu even aan vast dat hij nu in het proces zit dat het even erger wordt voordat het beter wordt.. maar als dit over 6 weken niet beter is dan weet ik ook denk ik wat ik moet gaan doen...
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
nog niet. maar dat hoeft ook nog niet (ik wil het natuurlijk wel graag maar het is nog niet standaard zo zeg maar.)Ari@ne schreef:Dus je ziet als ik het goed begrijp nog helemaal geen vooruitgang?massam schreef: helemaal mee eens. je verlegt je grenzen echt. als ik met sam nu niet bezig was geweest met de 8 weken behandeling waar ik mee bezig ben had denk ik nu die beslissing moeten nemen. ik hou er nu even aan vast dat hij nu in het proces zit dat het even erger wordt voordat het beter wordt.. maar als dit over 6 weken niet beter is dan weet ik ook denk ik wat ik moet gaan doen...
gister was ie wel wat levendiger en zijn ogen waren een beetje meer los dus dat geeft wel een fijn gevoel. hij wordt ook soms wat opstandiger en ik heb hem gister uitgelegd dat zieke hondjes niet5 kunnen protesteren tegen naar hun plaats gestuurd worden
gisteravond was dus een heel goede avond voor hem. ik hoop dat het doorzet maar durf dat nog niet te denken