Ik kan niks anders dan me hier helemaal bij aan sluiten.yamie schreef:ik hoop gewoon dat shirley zich door deze berichten bedenkt, ik vermoed zo, dat ze door andere bepraat is, of zich iig verhaaltjes aan heeft laten praten, dat het allemaal best kan, dat testen niet zo belangrijk is, dat ( ook) fokkers via de RV slechte fokkers kunnen zijn dus dat ze het in die hoek al niet hoeft te zoeken.. tja wat krijg je dan? een onervaren, jong iemand, die natuurlijk haar hond wel de mooiste en liefste vind, die dan haar oren laat hangen naar helaas de verkeerde mensen...
Shirley, je leest zeker nog wel mee, ik snap ook best dat je je kont tegen de krib gooit en vind dat je geen verantwoording schuldig bent, helaas zijn het ook je eigen woorden die hier vertellen dat Sara nou niet de beste keus is om mee te fokken, hoe lief en mooi je haar ook vind.
als je echt hart voor dit ras hebt en daar ook graag in mee wilt doen, volg dan aub de juiste wegen, fokken is al een risico opzich, maak het nou niet nog erger
Doe dit alsjeblieft niet als je echt om het RAS geeft!!! Dan weet je nl best diep van binnen dat dit geen goede zet is!
Hier wordt niemand, en zeker de toekomstige eigenaren, vrolijk van.
En weet je al wat je gaat doen als blijkt dat de helft van de puppen epilepsie heeft?? Ga je de mensen hun kosten vergoeden?? En hun verdriet en zorgen om hun hondje?? Wat doe je daar mee???
Of ga je dan zeggen dat je dat niet wist??
Nee meid, je weet duidelijk niet waar je mee bezig bent !!
Ik ben bang dat je het toch gaat doen, maar mocht je ergens twijfelen door al deze berichten, zet het dan niet door.
En wil je graag een pupje houden; koop er aub 1 via de rasvereniging!!!