Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Link prijzen entingen verschillende DA?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

jidde

Link prijzen entingen verschillende DA?

Ongelezen bericht door jidde »

Er stond hier een keer een link met alle prijzen van de cocktail enting wat je bij alle DA's kwijt zou zijn.
Alleen kan ik die niet vinden.

Heeft iemand die site nog? k heb het nodig voor school
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Mijn dank is groot!
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

door die link scheelt het me vanavond ong 60 euro bij de da met het inenten... :mrgreen:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wat ik me wel afvraag, mijn DA kwam met ruim 60 euro als duurste uit de test. Hoop geld voor een enting, maar daarbij krijgt ze wel meteen een volledig onderzoek, zeg maar soort APK keuring....óf dat dat ook zo is bij echt veel goedkopere artsen, dat weet ik nog niet, anders zijn we weg bij onze DA weg voor de jaarlijkse enting. Ik heb het hier over "Dierenkliniek Huizerweg" in Bussum.
Is ook totaal geen sjieke praktijk waar je komt, integendeel, voor andere zaken zal ik zeker naar de vaste DA gaan, maar als andere artsen buiten de enting, ook een onderzoek verder doen, moet ik er toch eens over nadenken... :denken:
Afbeelding
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Mijn DA staat er niet tussen, maar hij zit ergens rond begin 30 euro. En ja, daar heb ik ook volledige APK bij, werkelijk alles wordt bekeken wat aan de buitenkant te bekijken/voelen is :ok:
Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chiki »

:eek: Sjee wat een prijzen...
Wij enten op de vereniging, kosten per hond voor een cocktail 17,50 euro.
En die APK heb ik niet nodig, ik kan inmiddels prima zelf beoordelen hoe mijn honden ervoor staat qua gezondheid. Hou dat geld liever in mijn zak voor het geval er echt iets aan de hand is :wink: .
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

thom schreef:Wat ik me wel afvraag, mijn DA kwam met ruim 60 euro als duurste uit de test. Hoop geld voor een enting, maar daarbij krijgt ze wel meteen een volledig onderzoek, zeg maar soort APK keuring....óf dat dat ook zo is bij echt veel goedkopere artsen, dat weet ik nog niet, anders zijn we weg bij onze DA weg voor de jaarlijkse enting. Ik heb het hier over "Dierenkliniek Huizerweg" in Bussum.
Is ook totaal geen sjieke praktijk waar je komt, integendeel, voor andere zaken zal ik zeker naar de vaste DA gaan, maar als andere artsen buiten de enting, ook een onderzoek verder doen, moet ik er toch eens over nadenken... :denken:
bij ons ook gewoon APK. niet dat dat altijd wat zegt. eergisteren zijn de honden geent en nu ligt Mika bij de dierenarts.
Sennaruby
Zeer actief
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Jammer dat er ook niet bijstaat met welk merk gevaccineerd wordt. Het scheelt wel als de ene dierenarts ent met een merk dat voor een jaar geregistreerd wordt en de ander die met Nobivac ent met een geldigheidsduur van 3 jaar. Mijn dierenarts komt er goed uit. Zij zijn niet duur, doen een grondige APK, wat WEL belangrijk is, omdat je sommige dingen niet kunt zien en horen als leek. Alleen echt gezonde honden mogen gevaccineerd worden.
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

En dan denk ik ook nog eens dat je niet 'n prijs voor 'n stad er neer kunt zetten. Er zitten hier in Eindhoven tig dierenarts en ik zal 'n boon wezen als zij allemaal exact dezelfde prijs hanteren. Ik heb een fijne dierenarts en daarvoor ga ik met m'n dieren voor alles naar toe.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”