Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ziekten overdragen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Harry K.
nieuw lid
Contacteer:

Ziekten overdragen

Ongelezen bericht door Harry K. »

Ik als honden-n**b kom wel bij mensen thuis om honden op de foto te zetten. Zelf ben ik (nog) niet zo thuis in de hondenwereld (vandaar de aanmelding op dit forum), maar moet ik eigenlijk rekening houden met een bepaalde hygiëne als ik van een shoot terug kom? Is er een reële kans dat ik, als ik bij een volgende klant kom, iets meeneem? Ik zal iig niet 2 adressen op 1 dag bezoeken, mogelijk maakt dat de kans op een eventuele overdracht al een stuk minder, maar het lijkt me wel handig om te weten. Of maak ik me druk om niks.... :denken:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

mm, dat ligt eraan, als je een shoot gaat doen op 1 of andere puppyfarm, of ergens bent waar de honden vies, schurftig, vlooiig enz zijn? dan zou ik daarna niet ergens anders heen gaan :mrgreen: ( ik zou daar dan al niet eens mijn camera uit de tas halen haha)

als je ook fotoshoots bij nesten doet, en dan dus jonge puppen ( tussen de 5 en de 8 wk bv) dan is het idd verstandig om maar 1 adres op een dag te doen..

ik denk dus , dat je met gezond verstand en zelf goed kijken, een heel end komt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”