Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

morgen buddy geopereerd....

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

morgen buddy geopereerd....

Ongelezen bericht door Josee »

en zie er best tegen op.
Ze heeft een klein gezwelletje op haar bovenste ooglid zitten wat steeds over de oogbol schuurt. Deze wordt morgen dus weg gehaald, zou op zich een niet al te heftige operatie zij, maar het idee dat ik haar daar achter moet laten vind ik niet zo heel fijn.
Ze gaan tevens kijken of het gezwelletje goedaardig is.....
Hopelijk gaat alles goed.......
Ik moer haar morgenochtend om 8 uur brengen en ze bellen als ze klaar zijn, ik denk dat ik tot die tijd maar in het bos ga dwalen met de andere twee :19:
JML
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door JML »

:ok: Succes! Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Ik weet zeker dat hij in goede handen is waar je hem brengt. Ik heb zelf stage gelopen bij een dierenartsenpraktijk en de mensen die daar werken die doen dat dus ook echt omdat ze van dieren houden en geven dan ook alle aandacht en zorg die ze nodig hebben.
Als ze bijkomen zijn ze zo lief, slaperig en kijken ze zo schattig uit de oogjes.
Heel veel succes en ik denk dat jij het erger vind dan de hond zelf die is straks alleen maar blij als dat irritante ding voor zijn oog weg is!!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Heel veel sterkte met wachten morgen, het zal vast goed gaan met de operatie maar ik kan je bezorgdheid heel goed voorstellen.
Josee
Zeer actief
Contacteer:

Sanne!! schreef:Ik weet zeker dat hij in goede handen is waar je hem brengt. Ik heb zelf stage gelopen bij een dierenartsenpraktijk en de mensen die daar werken die doen dat dus ook echt omdat ze van dieren houden en geven dan ook alle aandacht en zorg die ze nodig hebben.
Als ze bijkomen zijn ze zo lief, slaperig en kijken ze zo schattig uit de oogjes.
Heel veel succes en ik denk dat jij het erger vind dan de hond zelf die is straks alleen maar blij als dat irritante ding voor zijn oog weg is!!
Heb er ook wel een goed gevoel over hoor, heb ontzettend veel vertrouwen in mijn dierenarts!! Maar zal blij zijn als ze weer thuis is, onder mijn eigen toezicht.... maar bezorgd blijf je toch hé.
Daarnaast zit ik me te bedenken hoe ik ervoor ga zorgen dat mijn weimpjes haar oog niet gaan schoonmaken, want dat is natuurlijk weer niet goed voor het genezen, maar anders slaapt ze maar bij ons boven , om dat te voorkomen. Rest van de dag kan ik het wel in de gaten houden.....
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

sterkte. ik zou mijn hond trouwens nooit om 8 uur brengen en weer weggaan, ze opereren niet meteen. ik blijf er altijd bij tot ze onder narcose gebracht worden en wacht tot ze klaar zijn.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Sterkte morgen, ondertussen straks.......
Maar ik ben het er ook mee eens, om bij mijn hond te blijven, totdat hij/zij onder narcose is....
Afbeelding
Josee
Zeer actief
Contacteer:

Hutsje schreef:sterkte. ik zou mijn hond trouwens nooit om 8 uur brengen en weer weggaan, ze opereren niet meteen. ik blijf er altijd bij tot ze onder narcose gebracht worden en wacht tot ze klaar zijn.
Dank je wel voor de tip, kan wel aan mezelf merken dat het de 1e keer is dat ik een hond wegbreng voor een operatie (en heb al meer dan 15 jaar honden.......).
Ik wil idd bij d'r blijven tot ze onder narcose gaat, alleen al het idee dat je dan bij d'r bent.
Hopelijk kan dat ook als ze wakker wordt..... mkjaar dat zal vast wel, mijn dierenarts kennende....
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

sterkte vandaag
Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gipsy »

Veel sterkte met het wachten en succes met de OP :ok:
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Sterkte met het wachten
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Sterkte vandaag !
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Sterkte vandaag, hopelijk is het nu al bijna achter de rug!!
Josee
Zeer actief
Contacteer:

ze is alweer thuis idd.
De operatie is heel goed gegaan, ze hebben het gezwelletje weggehaald en ze ligt nu heel suf op de plaats. Toch maar met kap op, niet alleen voor haar zelf (want ze is al aan het vegen over d'r hoofd) maar hopelijk houdt het Faido en Thilda ook een beetje weg van het oog, want ja, dat ruikt anders dus moet schoon hé....
Ben blij dat ze weer thuis is.
Over 10 dagen moeten de hechtingen eruit, dus dan nog even terug ter controle..
Alma75
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Alma75 »

heel veel beterschap met haar!
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

VEel beterschap met haar!!
HEb je gewacht tot ze onder narcose gewacht en wa sje er ook bij toen ze bij kwam?
Viel het wachten mee of viel het toch nog tegen?
Gelukkig is je hondje nu weer lekker thuis en kan ze lekker uitrusten. Merken de andere honden dat er wat met haar is en laten ze der nu ook wat meer met rust of niet?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Beterschap met Buddy Josee :ok:
Ik hoop dat de eerste nacht met kap goed is verlopen? :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Josee
Zeer actief
Contacteer:

Buddy heeft heerlijk bij ons op de slaapkamer geslapen, hier in huis echt een privilege :wink:
De kap accepteert ze volledig, het begint nu volgens mij een beetje te jeuken wan ze probeert te krabben, da raadt dan ook aan de kap toch wel 10 dagen om te houden
Verder voelt ze zich weer helemaal fit, mee geweest naar het bos, maar dan wel aangelijnd hoor.

De anderen vonden het raar dat ze zo stil lag dat ze thuis kwam en dat ik er een deken over haar had heengelegd omdat ze bibberde van de kou. Thilda trok steeds die deken van d'r af, Faido ging daarna strak naast d'r liggen..... erg lief om te zien. Daarna bleef Thilda van de deken af.
Thilda deed een beetje kattig tegen d'r , maar dat komt ook omdat ze net loops is en dan doet ze vaker zo tegen Buddy, alleen nu was ik er natuurlijk strenger op.
Maar al met al gaat het prima, het wondje ziet er heel mooi uit, oog is wat dik maar dat is logisch natuurlijk. Ze loopt al weer met speeltjes te slepen..... :wink:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Josee schreef:Buddy heeft heerlijk bij ons op de slaapkamer geslapen, hier in huis echt een privilege :wink:
De kap accepteert ze volledig, het begint nu volgens mij een beetje te jeuken wan ze probeert te krabben, da raadt dan ook aan de kap toch wel 10 dagen om te houden
Verder voelt ze zich weer helemaal fit, mee geweest naar het bos, maar dan wel aangelijnd hoor.

De anderen vonden het raar dat ze zo stil lag dat ze thuis kwam en dat ik er een deken over haar had heengelegd omdat ze bibberde van de kou. Thilda trok steeds die deken van d'r af, Faido ging daarna strak naast d'r liggen..... erg lief om te zien. Daarna bleef Thilda van de deken af.
Thilda deed een beetje kattig tegen d'r , maar dat komt ook omdat ze net loops is en dan doet ze vaker zo tegen Buddy, alleen nu was ik er natuurlijk strenger op.
Maar al met al gaat het prima, het wondje ziet er heel mooi uit, oog is wat dik maar dat is logisch natuurlijk. Ze loopt al weer met speeltjes te slepen..... :wink:
Dat is knap met een kap om :ok:
Nou nog die 10 dagen door zien te komen (i.v.m. jeuk en zo :roll: ) en dan is alles weer gewoon.
Dat zal Buddy misschien nog wel tegen vallen met die privileges :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”