Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wauw wat een mooie foto's weer.Allemaal heerlijke blije honden!En tess staat er weer mooi op,al heeft die echt geen moment stil gestaan tijdens de wandeling volgens mij.Ligt hier nog steeds in dromenland,was vandaag beetje misselijk.Nu aan het dromen over grote vriend luka!
Maar ik heb even een vraagje aan iedereen die meegeweest is. Ik lees net dat Tess misselijk was en ik hoorde van Jolanda met Donna en Kwiebus dat haar honden ook overgeven hebben.
Mex werd namelijk ook bij thuiskomst om 16 uur heel erg ziek. Hij heeft tot 21 uur lopen overgeven. Op het laatst alleen nog dikke slijm.
Ik ben erg benieuwd of er nog andere honden ook ziek zijn geworden?
Maar ik heb even een vraagje aan iedereen die meegeweest is. Ik lees net dat Tess misselijk was en ik hoorde van Jolanda met Donna en Kwiebus dat haar honden ook overgeven hebben.
Mex werd namelijk ook bij thuiskomst om 16 uur heel erg ziek. Hij heeft tot 21 uur lopen overgeven. Op het laatst alleen nog dikke slijm.
Wat vervelend!
Luka heeft nergens last van gehad.
Misschien moet je hier even een apart topic van maken?
wie weet heerst er iets? kiefer heeft vorige week 4 dagen achterelkaar zijn eten uitgespuugd, was verder niet ziek maar zijn eten kwam er de volgende dag onverteerd weer uit.
klopt heb de hele middag portier gespeeld naar tuin en vanacht was ze weer bezig.Tess is heel zielig Ligt nu op bed te slapen bij baasje.Ik denk dat ze teveel koud water heeft gedronken of toch te ver met haar blote buik het water in is geweest De zondag ervoor ook geweest en toen nergens last van