Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

....

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

shadow1
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door shadow1 »

Ik heb drie teven in me leven laten sterliseren/castreren,geen van drieen heeft bloed verloren na de ingreep
Kan je zeggen was dit wel het geval geweesd,had ik allang bij de da gezeten,niks geen telefoontje GAAN.
vind ook dat er veel te laks op advies word gereageerd
Mensen hier geven advies om jou en osa te helpen,en het word telkens afgedaan met laksheid en met het gaat weer beter om vervolgens twee dagen later op het forum te lezen dat het niet goed gaat.
kan me de reactie's van de andere goed voorstellen,ik zou ook pist off zijn

Ik ben hjet ook met Moniquedm eens,je kan wel een pepperdure lens kopen,maar osa ho maar
Ik kan dit niet begrijpen
Ik heb zelf een hond die epilepsie heeft door toedoen van zijn vorige eigenaar :devil: ,Kan je zeggen dat ik echt bij me da zit als er wat met Bo aan de hand is(met de andere twee ook),en ik laat me niet afschepen met dat er door de telefoon word gezegt het is normaal het is niks.
Als ik het niet vertrouw dan ga ik naar de da toe
Liever 10keer voor jan l*l,dan 1keer te laat.
Maar kan me ook voorstellen dat er dalijk een hoop mensen zijn,als je echt hulp nodig hebt die zeggen ja dag daar ga ik geen energie meer instoppen,want er word toch niks gedaan met het advies wat we geven
Afbeelding
groetjes petra,en een poot van shadow,bo en diesel
Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gipsy »

Ach waarom steken we onze tijd er nog in om dit topic te lezen.

Elk "toch een beetje" intelligent wezen WEET dat het verlies van PUUR bloed na 2 weken wijst om een inwendige bloeding (in dit geval gelet op de OP).

Aimee, als je geen advies wil van mensen die het oprecht goed menen met jou en OSA, ,post dan ook zo geen topics meer.

Je verkwist onze tijd en je laat je hond vergaan want je luistert toch nooit naar goed gemeend advies.

Koop de volgende keer nog maar een lens en laat de hondjes met rust ! :boos: Die vinden wel een betere plek ! :pffff:
Laatst gewijzigd door Gipsy op 16 feb 2008 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

MoniqueDM schreef:
Jij koopt wel weer een peperdure lens van een paarhonderd euro, maar een bezoekje aan de dierenarts ter controle van je hond kan er niet vanaf. Nee, dan ben je mijns inziens inderdaad geen hond waard.
Maar ja......, je moet je prioriteiten stellen hè :roll: ?!
:sst:
markdh
Zeer actief

Ongelezen bericht door markdh »

Dit is het laatste berichtje wat ik er nog over wil typen waar ik toch vraagtekens bijzet:

Jidde schreef Za 9 Febr j.l. :Gister(dus Vrijdag 8 Feb) heb ik Osa gezien,weer helemaal de oude is ze.

Aimee schreef Di 12 Feb:Gisteravond is ze weer behoorlijk wat bloed verloren.

Snap niks van 't bovenstaande,me zal wel blond zijn :smile:
Afbeelding
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

MoniqueDM schreef:
Aimee schreef:
Zodra ik niet direct wat doe met jullie adviezen, ben ik een ontaarde dierenbezitter, die maar beter nooit honden had kunnen nemen, als er op zo'n manier mee om word gegaan, wat doe ik hier dan nog, als ik mijn honden niet waard ben :wink: niks
Aimée, je vraagt hier om raad, je krijgt een unaniem advies en vervolgens wordt dat volledig in de wind geslagen en valt het ineens allemaal wel weer mee. Dan ligt het ineens weer aan de N-SAID's. Hebben we dat al niet eerder gehoord ten tijde van die baarmoederontsteking :denken: . Ook dat zou in eerste instantie door de N-SAID's worden veroorzaakt.
Neem nou één ding van me aan; door N-SAID's gaat een teefje echt geen bloed verliezen via de vulva hoor!

Ik heb er serieus over nagedacht om Osa op te vangen tijdens jullie vakantie, niet voor jullie, maar wel voor Osa. Ik heb het er zelfs met Ron van mij over gehad. Maar ik ken mezelf. Bij rare verschijnselen bezoek ik de dierenarts en ik weet zeker dat ik die vrijheid van jullie niet had gekregen. Dat is ook de reden dat ik heb besloten om verder niet op dat topic te reageren, hoe jammer ik het ook voor Osa vind, want zij verdient gewoon beter......., veel beter.
Jij koopt wel weer een peperdure lens van een paarhonderd euro, maar een bezoekje aan de dierenarts ter controle van je hond kan er niet vanaf. Nee, dan ben je mijns inziens inderdaad geen hond waard.
Maar ja......, je moet je prioriteiten stellen hè :roll: ?!
Nou meisje........, al moest ik er droog brood voor eten..............................
Ik heb bewust niet gereageerd in dit topic, wel op een ander forum waar dit voorbeeld werd aangehaald. En dit is nou precies wat ik bedoel met de titel ervan 'Wanneer is het genoeg..........?' en mijn antwoord daarop.

Het spijt me wel, Aimee............Monique heeft wat mij betreft volkomen gelijk. Deze hond verdient een betere kans om normaal oud te kunnen worden.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

....
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Brindlecardi
Zeer actief

...
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
markdh
Zeer actief

Ongelezen bericht door markdh »

@ Aimee Ik schrijf toch nergens dat ze doodziek is?? Dat is het hem juist
Ze gedraagd zich als een jonge blom, ziet er top uit, vreet als een beest, vanochtend was ze zelfs nog aan het trekken aan de lijn

Klopt,zie ook nergens staan dat ze doodziek is/was,maar denk zelf dat wanneer een hond bloed verliest zich niet echt lekker in 't vel zal voelen zitten,en je kan mij niet vertellen c.q wijsmaken dat bloedverlies goed is!!!! of niet echt kwaad kan zoals een DA je wel vertelde door de telefoon notabene.wist niet dat een DA door een telefoon kan kijken.

Zal ook niet meer reageren op dit Topic je slaat toch alle adviezen in de wind.Succes verder
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

...
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Aimee schreef:
markdh schreef:Dit is het laatste berichtje wat ik er nog over wil typen waar ik toch vraagtekens bijzet:

Jidde schreef Za 9 Febr j.l. :Gister(dus Vrijdag 8 Feb) heb ik Osa gezien,weer helemaal de oude is ze.

Aimee schreef Di 12 Feb:Gisteravond is ze weer behoorlijk wat bloed verloren.

Snap niks van 't bovenstaande,me zal wel blond zijn :smile:
Ik schrijf toch nergens dat ze doodziek is?? Dat is het hem juist :wink:
Ze gedraagd zich als een jonge blom, ziet er top uit, vreet als een beest, vanochtend was ze zelfs nog aan het trekken aan de lijn :denken:
heb je mijn stukje wel gelezen? :denken: Dusty zag je ook niks aan tot het al te laat was... :19:
En ik zit nu nog steeds, bijna een jaar later, te denken, wat als ik het eerder had gemerkt, was ze dan nog in leven gebleven... ik heb van haar nooit een 'teken' gehad dat er iets niet goed was... dit heb jij wel, jij hebt wel de mogelijkheid om haar even te laten nakijken... meid... ik zou willen dat ik dat gehad had... :roll: Daarom vind ik het ook zo moeilijk te begrijpen dat iemand er niet mee naar de DA zou gaan...
Laatst gewijzigd door malinois op 16 feb 2008 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Aimee, ik denk dat jij (jullie) wel zeker het beste met jouw (jullie) honden voorhebben, maar dit topic staat wel vol met mixed messages. Het ene moment schrijf je berichten die behoorlijk verontrusten (Osa die plekken met bloed achterlaat) en even daarna is er eigenlijk niets aan de hand want de da zegt 'dat het wel vaker voorkomt'. Dit alles zorgt er voor dat meelezers en meelevers niet goed begrijpen wat er nu eigenlijk echt aan de hand is en zich zorgen maken. Zie je dat in?
Afbeelding
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Ik blijf het toch altijd knap vinden van hoe sommige op dit forum menen de wijsheid in pacht te hebben, en dat bedoel ik dan in de ruimste zin van het woord ;)

En wat ik al helemaal verachterlijk vindt, is iemand op deze manier op bepaalde dingen af te rekenen :neenee:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Felix schreef:Ik blijf het toch altijd knap vinden van hoe sommige op dit forum menen de wijsheid in pacht te hebben, en dat bedoel ik dan in de ruimste zin van het woord ;)

En wat ik al helemaal verachterlijk vindt, is iemand op deze manier op bepaalde dingen af te rekenen :neenee:
Felix, ik was te laat... ik zou willen dat ik bij haar wat gemerkt had... dat Osa nu tekenen geeft dat er iets niet goed is... puur bloed is nooit goed, simpel zat. Snap je dat ik om zoiets boos kan worden?

Het is wel iets anders geweest maar nogmaals... wat ALS ik er eerder wat van gemerkt had............
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Brindlecardi
Zeer actief

...
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Felix
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Felix schreef:Ik blijf het toch altijd knap vinden van hoe sommige op dit forum menen de wijsheid in pacht te hebben, en dat bedoel ik dan in de ruimste zin van het woord ;)

Felix, ik was te laat... ik zou willen dat ik bij haar wat gemerkt had... dat Osa nu tekenen geeft dat er iets niet goed is... puur bloed is nooit goed, simpel zat. Snap je dat ik om zoiets boos kan worden?

Het is wel iets anders geweest maar nogmaals... wat ALS ik er eerder wat van gemerkt had............
Er is contact geweest met een DA, en als je daar meldt dat je hond bloed verliest (op wat voor manier dan ook), dan ga je op het oordeel van zo'n man/vrouw af lijkt me, anders heeft het bellen dan wel langs gaan totaal geen zin lijkt me ;)

En voorzover ik terug gelezen heb, hebben ze contact gehad met een DA, en handelen ze naar het oordeel van hun DA ;)

Dus snap ik jouw gepaste boosheid niet helemaal ....
Laatst gewijzigd door Felix op 16 feb 2008 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Golden Stanley

Sorrie, dit vind ik dus echt gelul.
Ik baseer me op hetgeen wat Aimee schrijft over een al langere periode dan alleen dit geval. En dat zij daar zelf niks aan kan doen, dat kan ik nog begrijpen. Zo retehard ben ik niet.
Ik geloof absoluut wel dat Aimee het goede voor heeft met d'r beestjes en wil leren, maar denkt de rest die ervoor moeten dokken daar ook zo over? Retehard wordt dan gezegd, kan wel wezen.....maar ik vind dit retehard ten opzichte van die hond.
Rami
Zeer actief

Aimee schreef:
Rami schreef:Aimee, ik denk dat jij (jullie) wel zeker het beste met jouw (jullie) honden voorhebben, maar dit topic staat wel vol met mixed messages. Het ene moment schrijf je berichten die behoorlijk verontrusten (Osa die plekken met bloed achterlaat) en even daarna is er eigenlijk niets aan de hand want de da zegt 'dat het wel vaker voorkomt'. Dit alles zorgt er voor dat meelezers en meelevers niet goed begrijpen wat er nu eigenlijk echt aan de hand is en zich zorgen maken. Zie je dat in?
Ik zie dat helemaal voor de volle 100% in, dat is het niet Rami.
Maar als er dit soort dingen gezegd worden, gaan bij mij ook even de knopjes om, als je dat kan begrijpen :wink:

Dat er gemixte berichten staan, helemaal mee eens, omdat ik het ook allemaal heel erg wisselend is. En ik in eerste instantie schrok
Dat kan ik zeker begrijpen. Jouw betrokkenheid en liefde voor je honden spreekt uit je berichten en foto's. Maar ik begrijp ook de mensen die met zorg en ongerustheid reageren. Dat doen zij ook met de beste bedoelingen.
Maar goed, ik vertrouw er ook nog steeds op dat jij en je familie het beste voor hebben voor Osa (en Ben) en ik ga er vanuit dat jullie ook daadwerkelijk actie ondernemen als Osa klachten blijft houden of ziek oogt.

Edit: proberen te verduidelijken wat ik eigenlijk bedoel... :wink:
Laatst gewijzigd door Rami op 16 feb 2008 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Golden Stanley schreef:

Ik baseer me op hetgeen wat Aimee schrijft over een al langere periode dan alleen dit geval. En dat zij daar zelf niks aan kan doen, dat kan ik nog begrijpen. Zo retehard ben ik niet.
Ik geloof absoluut wel dat Aimee het goede voor heeft met d'r beestjes en wil leren, maar denkt de rest die ervoor moeten dokken daar ook zo over? Retehard wordt dan gezegd, kan wel wezen.....maar ik vind dit retehard ten opzichte van die hond.
Je doet bepaalde uitspraken die mijn inziens niet helemaal correct zijn, echter snap ik het wel dat het je aan het hart gaat, aangezien het een golden retriever betreft in dit geval ;)

Maar dan nog is een gematigde uitspraak een beter alternatief dan er gelijk erop los te hakken, aangezien dan men eerder geneigd is om je adviezen te harte te nemen ;)
Rami
Zeer actief

Felix schreef: Er is contact geweest met een DA, en als je daar meldt dat je hond bloed verliest (op wat voor manier dan ook), dan ga je op het oordeel van zo'n man/vrouw af lijkt me, anders heeft het bellen dan wel langs gaan totaal geen zin lijkt me ;)

En voorzover ik terug gelezen heb, hebben ze contact gehad met een DA, en handelen ze naar het oordeel van hun DA ;)

Nee? Ik snap het wel. Omdat ik er vanuit ga dat mensen met de beste bedoelingen posten. Ervaringsdeskundigen kunnen vaak net zulke goede adviezen geven (soms zelfs betere) als da's .
Afbeelding
Golden Stanley

Felix schreef:
Golden Stanley schreef:

Je doet bepaalde uitspraken die mijn inziens niet helemaal correct zijn, echter snap ik het wel dat het je aan het hart gaat, aangezien het een golden retriever betreft in dit geval ;)

Maar dan nog is een gematigde uitspraak een beter alternatief dan er gelijk erop los te hakken, aangezien dan men eerder geneigd is om je adviezen te harte te nemen ;)
Adviezen geven??? Nog meer dan nu al gegeven is? Lijkt me niet echt meer nodig toch? :denken:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Felix schreef:
malinois schreef:

Er is contact geweest met een DA, en als je daar meldt dat je hond bloed verliest (op wat voor manier dan ook), dan ga je op het oordeel van zo'n man/vrouw af lijkt me, anders heeft het bellen dan wel langs gaan totaal geen zin lijkt me ;)

Een DA kan toch niet door de telefoon kijken?
Ik zou daar echt dus nooit mee akkoord gaan, ik heb een hele goede DA en die laat je echt niet voor het geld komen maar als ik zeg van: ik denk dat er iets niet goed is, dan kan ik komen...
Als mijn teef puur bloed zou verliezen zou hij haar dus wel willen onderzoeken... daar maakte hij zich niet met een belletje van af...
en al zou er niks zijn... dan is dat toch fijn te weten? :19:
Afbeelding
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Laten we wel wezen, en met respect voor de betrokkenen bij Osa ...

Mijn idee is, dat Osa een oude Golden Retriever van 12 jaar oud, met deze aandoeningen puur in geleende tijd leeft, iets waar je naar mijn idee ook niet veel meer aan kunt doen, dan de pijn (als daar sprake van is) te verzachten. En ja, als jij als 'hondenbaas' de symptomen goed beschrijft, dan moet je wel een hele slechte DA hebben wil die niet kunnen begrijpen van wat er aan de hand is, vooral als het een DA betreft die je hond "net" onder het spreekwoordelijk mes gehad heeft ;)
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Felix schreef:Laten we wel wezen, en met respect voor de betrokkenen bij Osa ...

Mijn idee is, dat Osa een oude Golden Retriever van 12 jaar oud, met deze aandoeningen puur in geleende tijd leeft, iets waar je naar mijn idee ook niet veel meer aan kunt doen, dan de pijn (als daar sprake van is) te verzachten. En ja, als jij als 'hondenbaas' de symptomen goed beschrijft, dan moet je wel een hele slechte DA hebben wil die niet kunnen begrijpen van wat er aan de hand is, vooral als het een DA betreft die je hond "net" onder het spreekwoordelijk mes gehad heeft ;)
en ik blijf erbij dat die DA erg knap is als hij door de telefoon kan beoordelen of het niet goed is of niet, oude hond of jonge pup... dat zou wat zijn zeg als iemand dat over mijn hond had gezegd toen.... :roll: mijn honden moeten ten alle tijde geholpen worden of ze nu 1 week of 15 jaar zijn...
Afbeelding
Innuendo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël

Ongelezen bericht door Innuendo »

vraagje... ik heb even gegoogeld..
en vroeg me af waar komt het bloed vandaan?
Bloed in urine kan komen van de NSAID las ik, welke dan per direct gestopt moet worden, maar bloed uit de vulva lijkt me duidelijk iets wat niet van de NSAID kan komen.
Hierbij moet dan lijkt mij de DA komen omdat dan er iets niet goed is met de wond..

Weet je waar het bloed vandaan kwam?????

Heeft de DA daarnaar gevraagt??

Bij welke DA ben je nu geweest??? (welke heb je nu gebelt?)
Felix
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Felix schreef:Laten we wel wezen, en met respect voor de betrokkenen bij Osa ...

en ik blijf erbij dat die DA erg knap is als hij door de telefoon kan beoordelen of het niet goed is of niet, oude hond of jonge pup... dat zou wat zijn zeg als iemand dat over mijn hond had gezegd toen.... :roll: mijn honden moeten ten alle tijde geholpen worden of ze nu 1 week of 15 jaar zijn...
Tsja, dat is een verschil in opvatting die men heeft (zelf was ik ook al lang langs gegaan, daar niet van hoor). Maar als ze bij Aimee de keuze maken om het op deze manier aan te pakken, dan heb je je daar maar bij neer te leggen, en de keuze te respecteren, ook al ben je er in bepaalde opzichten niet helemaal mee eens ;)

Het leven zit nou eenmaal vol met keuze's, en dat zijn soms niet de beste en de leukste keuze's die gemaakt worden ;)

En een retriever op die leeftijd ... Die leeft dus gewoon in geleende tijd (normaal worden ze zo rond de 12 jaar oud, en hier en daar een gevalletje die ouder wordt, maar heb ze nog niet ouder gezien als 14) ;)
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Felix schreef:
malinois schreef:

Tsja, dat is een verschil in opvatting die men heeft (zelf was ik ook al lang langs gegaan, daar niet van hoor). Maar als ze bij Aimee de keuze maken om het op deze manier aan te pakken, dan heb je je daar maar bij neer te leggen, en de keuze te respecteren, ook al ben je er in bepaalde opzichten niet helemaal mee eens ;)

Het leven zit nou eenmaal vol met keuze's, en dat zijn soms niet de beste en de leukste keuze's die gemaakt worden ;)

En een retriever op die leeftijd ... Die leeft dus gewoon in geleende tijd (normaal worden ze zo rond de 12 jaar oud, en hier en daar een gevalletje die ouder wordt, maar heb ze nog niet ouder gezien als 14) ;)
tja.. nee, maar jij hebt ook nog niet zoveel gezien en je hebt ook niet zoveel ervaring ;)

het gaat nu ook niet om leeftijd of over "geleende"tijd ( wat een walgelijke woordkeus trouwens, ik vind dat echt niet getuigen van liefde voor een hond in dit geval)

ik geloof direct dat Aimee vind dat ze goed doet, en ik vind sommige uitspraken hier dan ook te hard, maarrrrr Aimee, ik snap je post soms ook niet meer, ik ren ook niet naar een Da bij elk ding, ik durf ook aan te kijken, alleen niet met een hond die net een op heeft gehad, een oudere hond, een hond die jullie in eerste instantie al te lang hebben laten lopen met problemen, ik zeg niet dat er nu iets ernstis aan de hand is, ik ken ook honden die na twee weken nog vloeide, alleen sta ik wel bij de Da op de stoep als er zoiets is, ik kan me dus heel goed voorstellen waarom mensen zo reageren, jullie komen erg laks over en eigenlijk maakt het niet zo uit wat men voor advies geeft
Felix
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:
Felix schreef:
malinois schreef:

tja.. nee, maar jij hebt ook nog niet zoveel gezien en je hebt ook niet zoveel ervaring ;)

het gaat nu ook niet om leeftijd of over "geleende"tijd ( wat een walgelijke woordkeus trouwens, ik vind dat echt niet getuigen van liefde voor een hond in dit geval)

ik geloof direct dat Aimee vind dat ze goed doet, en ik vind sommige uitspraken hier dan ook te hard, maarrrrr Aimee, ik snap je post soms ook niet meer, ik ren ook niet naar een Da bij elk ding, ik durf ook aan te kijken, alleen niet met een hond die net een op heeft gehad, een oudere hond, een hond die jullie in eerste instantie al te lang hebben laten lopen met problemen, ik zeg niet dat er nu iets ernstis aan de hand is, ik ken ook honden die na twee weken nog vloeide, alleen sta ik wel bij de Da op de stoep als er zoiets is, ik kan me dus heel goed voorstellen waarom mensen zo reageren, jullie komen erg laks over en eigenlijk maakt het niet zo uit wat men voor advies geeft
Je kan bepaalde dingen natuurlijk ook recht voor z'n raap zeggen, maar of dat nou zo tactisch over komt bij de betrokenen, dat betwijfel ik ten zeerste, daarom kun je het denk ik beter iets tactischer brengen, en dat het een walgelijke 'uitspraak' is, tsja .... Ieder z'n opvattingen ;)
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Felix schreef:
Golden Stanley schreef:

Wat heeft het er in hemelsnaam mee te maken dat het een Golden betreft? Denk je dat Golden Stanley die "bepaalde uitspraken" doet, alleen maar omdat het een Golden betreft?
Ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar volgens mij heeft dat er geen barst mee te maken. Het gaat om een hond, en welk ras is dan oninteressant denk ik.

En er is ook niet, door wie dan ook, gelijk op los gehakt. Er zijn volop adviezen gegeven, er is volop meegedacht, maar als daar niets mee gedaan wordt, ja, dan kan er "gehakt" worden.
Niet om het hakken, maar uit onmacht en medeleven met Osa.
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Ari@ne schreef:
Felix schreef:
Golden Stanley schreef:

Wat heeft het er in hemelsnaam mee te maken dat het een Golden betreft? Denk je dat Golden Stanley die "bepaalde uitspraken" doet, alleen maar omdat het een Golden betreft?
Ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar volgens mij heeft dat er geen barst mee te maken. Het gaat om een hond, en welk ras is dan oninteressant denk ik.

En er is ook niet, door wie dan ook, gelijk op los gehakt. Er zijn volop adviezen gegeven, er is volop meegedacht, maar als daar niets mee gedaan wordt, ja, dan kan er "gehakt" worden.
Niet om het hakken, maar uit onmacht en medeleven met Osa.
Tuurlijk speelt het een rol van welk ras het hier betreft, vooral als er iemand zoa;s 'Golden Stanley' een advies of een oordeel velt ;)

Dat merk je alleen al aan de manier van hoe hij bepaalde dingen onder worden brengt ;)
Brindlecardi
Zeer actief

....
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”