Essy schreef:Owwww

ik loop eigenlijk nooit echt warm voor puppen die geen Duitse Dog zijn. Maar bij Rocco val ik toch wel van mijn geloof
Overigens heb ik bij de rest van je nest niet hetzelfde als met Rocco.
Ik denk dat het komt omdat hij een vrij grote kop heeft en vlekjes

Hij heeft trouwens erg veel voorborst of niet?
Hij is ook geweldig hoor dus ik kan je goed begrijpen;o)
Hij heeft inderdaad een flinke voorborst en daarbij ook nog een hele dikke speklaag waardoor zelfs zijn voorborst nog dikker lijkt. Ik denk niet dat hij zo'n overdreven voorborst krijgt.
Morgen ga ik hem wegbrengen
Rocco heeft gisteren zijn eerste echt grote show meegedaan (en BOB geworden

) ik vond deze foto gisterenavond op de site van de show. Echt leuk! Maar wat me opviel was dat hij haast geen borst tussen zijn benen heeft. Terwijl hij als pup echt een hele grote borst had en ik me kon herinneren dat iemand daar hier toen iets over had gezegd. Ik vind het zo vreemd dat dat zo kan veranderen

ik ben benieuwd of er nog iets aan veranderd. Hij moet iig nog een stuk uitzwaren in de breedte. Nu is zijn ribbenkas ook heel smal. Bij Elena kwam dat ook heel laat. De rondte van de ribben. En haar rechte rug kwam ook pas met 1,5 jr.
Ik vind het echt heel interessant om te zien hoe pups kunnen veranderen in bepaalde fasen en dat ze je met bepaalde dingen zo kunnen verrassen. Zoals Rocco's voorborst dus