Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Grrrrr Wubba Kong

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

eternal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door eternal »

:smile: :smile: :smile: haha geweldig. Had graag het gezicht van je buurman gezien. Toen je vertelde dat het een Wubba was. En wattes? Ja een Wubba buurman.

Ik denk dat dat ding bij ons ook niet lang zou leven.

Sara vind piep dingen ook helemaal geweldig hoe harder hoe beter. :N:
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

Zenda schreef:Bij mij was de stof er dus heel gauw afgesloopt, en nu zit de piepbal in een lange sok, en dit vind ze nog mooier kan ze ook nog lekker schudden en gooien met dat ding.

Afbeelding
Nou het mijn grootste nadeel van dit hele verhaal..

Als ik ga trainen (doe ik dagelijks een half uurtje) neem ik altijd zo'n soort balletje mee. Een massieve rode rubberen bal met een touwtje erdoor heen.

Ga ik zaterdag gezellig de hond laten zwemmen in het sloterpark. Samen met de hondenuitlaatservice. Heel gezellie was het. Komen we bij het mini strandje. Denk ohja heb toch nog een bal.

Ik haal de bal aan het touwtje uit m'n zak geef dat ding gedachteloos een zwaai richting water. Tot mijn verbazing komt dat ding echt nog heel ver.. Op het moment dat bal water raakt denk ik.. g*dgloeinde verdraaide p****p, ding kan niet drijven!!

Gaia deed nog een paar lutteloze diepduik pogingen, maar helaas pindakaas. Bal weg, slush foetsie, op de bodem van de plas.

Dus, nu moet ik ook nog trainen met die wubba, omdat ze er zo'n fan van is.. :jank:

Training ging een stuk beter, dat dan weer wel, maar ik liep met een koppijn van het veld af.

--edit-- Ohja, als je er een spijker probeert door heen te rossen met een hamer omdat je een normale naald er niet doorheen krijgt. Stuitert tie weg en dat doet erg veel pijn!

Kids don't try that at home
Afbeelding
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Auw, maar wat een gekl*** deze blijft drijven.

Afbeelding[/quote]
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Gaia
Zeer actief

:smile:

kom je nu mee :mrgreen:

Nee even zonder dollen.. Ik ga die hond dat gepiep afleren, dat is zeg maar mijn enige hoop.

Ze vind dat ding leuker dan die bal met een touw, dus Wubba it is. Beloning gewoon VER WEG gooien en zo snel mogelijk weer laten lossen. Moet lukken toch?

Dat betekend dus ook dat ze alleen maar mag spelen met de wubba als ze aan het trainen is (Kijkt heel blij :mrgreen: ). Verder mag ze d'r alleen naar kijken (misschien).

Dus dan zit ik nog maar een half uur per dag in dat gejammer en zij is blij omdat ze ervoor moet werken. Dus, ik blij, zij blij, Iedereen blij.
Afbeelding
Zenda
Zeer actief

Als ik tegen Joy zeg zachtjes, dan doet ze het ook zachtjes, en dan hoor je een heel zielig piepje. :smile:
Afbeelding

Gaia
Zeer actief

Heb je wel eens een speenvarken horen krijsen?

Dan weet je ook hoe die wubba klinkt. Zoals de burrman al vroeg, "zou je willen stoppen met je cavia te martelen?" Oh en als je vraagt of ze zachtjes wilt doen (wat nog wel eens voorkomt, commando zwijg begrijpt ze vandaag de dag heel goed) dan klinkt het alsof er een cavia de avond van d'r leven in de lakens heeft....
Afbeelding
Zenda
Zeer actief

Ja :smile: Joy kan het ook zo hard en dan roep ik zachtjes of Joy rustig, en dan doet ze dat ook. Maar dat is natuurlijk helemaal niet leuk, en dan stopt ze met de piepbal. Maar Joy vind het ook leuk om te kauwen en te schudden. En dat lukt aardig :N: met die sliert eraan.
Afbeelding

_Mir_
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door _Mir_ »

hihihi ik lig helemaal in een deuk :D !

Hond blij, buurman minder blij... Arme jij, misschien volgende keer eerst uitgebreid testen in de winkel ;).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”