Kan ik haar nu weer opnieuw ontwormen (pil) Of moet daar een bepaalde tijd tussen zitten?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ontwormd en gespuugd
Moderator: moderatorteam
-
Baasje van ...
- Actief
Ontwormd en gespuugd
Vorige week heb ik Sproet ontwormd. Zij heeft alleen na een uur of 5 gespuugd en ik weet nu dus niet of die pil goed gepakt heeft.
Kan ik haar nu weer opnieuw ontwormen (pil) Of moet daar een bepaalde tijd tussen zitten?
Groetjes
-
boxersien
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
Mij is ooit verteld dat wanneer het braken niet binnen 3 uur na inname plaats vindt, de ontwormingspil gewoon zijn werk doet.
Misschien dat dit niet voor alle ontwormingsmiddelen geldt, maar dat kun je navragen bij je d.a.
Zou in elk geval niet zomaar weer zo'n pil geven ...... 't is tenslotte geen snoepje wat je je hond geeft.
Misschien dat dit niet voor alle ontwormingsmiddelen geldt, maar dat kun je navragen bij je d.a.
Zou in elk geval niet zomaar weer zo'n pil geven ...... 't is tenslotte geen snoepje wat je je hond geeft.
-
omafia