Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bowie en "het kleed"

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Wat een leuke mand.
Daar wil de pup vast wel inliggen :mrgreen: tenminste als Bowie dr niet wat anders aanleerd :wink:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Volgens mij zijn de randen te hoog. Honden willen graag alles kunnen overzien door alleen maar het openen van één oog. Hierbij moeten ze ook nog eens de kop optillen, das te veel werk natuurlijk :mrgreen: :wink:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

*Linda* schreef:Volgens mij zijn de randen te hoog. Honden willen graag alles kunnen overzien door alleen maar het openen van één oog. Hierbij moeten ze ook nog eens de kop optillen, das te veel werk natuurlijk :mrgreen: :wink:
Ja, dat wilde ik ook schrijven. Ik vind de mand werkelijkwaar prachtig, maar mijn honden gaan er ook niet in liggen. Die willen niet opgesloten liggen achter randen. Ik had vroeger van die groene plastic manden, met lekkere kussens erin, leek me goed tegen de tocht. Nou, mooi niet dat ze erin gaan. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Abby »

:I: Wauw hee... Mooie mand hoor! Maar ik denk dat mijn mormel precies t zelfde zou doen als Bowie hoor. Ze had eerst een mand op dog-formaat (voor een cairn terriër :mrgreen: ) en daar lag ze nauwelijks in. Dus dat ding weggedaan en een kleinere gehaald. Daar ligt ze nu soms in, maar liever op de vloer of bank... :roll: Tja, honden... wat moet je ermee? :smile: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

haha, nee, die mand zou het hier ook niet goed doen. ze willen wel zachte randen om tegenaan te liggen graag, en dan ook nog overzicht. :pffff:

gebruikte sette hem als wc? proest.... dat beloofd wat voor de toekomst met puppedup. hahahaha. En jij maar stug de hints blijven ontkennen. :smile:
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

kleed weggooien, randen bijzagen, probleem opgelost :pffff:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Super mooie mand/bak! Maar ik denk dat mijn honden het juist ook altijd heel erg prettig vinden om juist overzicht te houden... Dus dat wordt een heel dik kussen of de bodem verhogen of een stok van de randen zagen... :mrgreen:
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”