Danne wilde naar buiten, ik heb een poosje met haar gespeeld, balletjes gooien, wat dingetjes leren, dus ik ging na een half uurtje weer naar binnen, was in de droger gooien en een andere was in de machine, onder tussen door het raam naar Danne kijken, die was hardstikke leuk aan het spelen met een oude fles en een bezempje, Kit pakt koffie, gaat ff zitten, berichtjes kijken.... belt de buurvrouw aan en zegt goh Kit kom es kijken ik heb er een hond bij met een big smile, ik denk jij een hond erbij??? dus ik loop verbaasd met haar mee, en wie is er mooi bij hun in de tuin met de buurman een balspelletje aan het doen?? Danne dus

ze is dus gewoon over de schutting geklommen of gesprongen en mooi dat ze niet mee wilde, steeds maar idioot rondjes rennen, niet luisteren, koekies aanbieden, nee hoor, mevrouw stond ons gigantisch uit te lachen met een dikke vette middelvinger, de buurman is maar naar binen gegaan want die lag helemaal in een deuk en de buurvrouw heeft nog even geprobeert of Danne bij haar wilde komen....ook niet
uiteindelijk na een dik half uur kreeg ik het draakje te pakken en heb haar aangelijnd en naar huis gebracht, ze ligt nu diep in slaap, leuk hoor kleuters, soms zou je ze hahahaha