Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

toch maar stroomdraad

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

toch maar stroomdraad

Ongelezen bericht door Kit »

tsss na de hele tuin gebariccadeerd te hebben, kon ik eindelijk Danne met een rustig gevoel in de tuin laten spelen.........dacht ik tenminste..

Danne wilde naar buiten, ik heb een poosje met haar gespeeld, balletjes gooien, wat dingetjes leren, dus ik ging na een half uurtje weer naar binnen, was in de droger gooien en een andere was in de machine, onder tussen door het raam naar Danne kijken, die was hardstikke leuk aan het spelen met een oude fles en een bezempje, Kit pakt koffie, gaat ff zitten, berichtjes kijken.... belt de buurvrouw aan en zegt goh Kit kom es kijken ik heb er een hond bij met een big smile, ik denk jij een hond erbij??? dus ik loop verbaasd met haar mee, en wie is er mooi bij hun in de tuin met de buurman een balspelletje aan het doen?? Danne dus :devil:

ze is dus gewoon over de schutting geklommen of gesprongen en mooi dat ze niet mee wilde, steeds maar idioot rondjes rennen, niet luisteren, koekies aanbieden, nee hoor, mevrouw stond ons gigantisch uit te lachen met een dikke vette middelvinger, de buurman is maar naar binen gegaan want die lag helemaal in een deuk en de buurvrouw heeft nog even geprobeert of Danne bij haar wilde komen....ook niet

uiteindelijk na een dik half uur kreeg ik het draakje te pakken en heb haar aangelijnd en naar huis gebracht, ze ligt nu diep in slaap, leuk hoor kleuters, soms zou je ze hahahaha :boos:
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

gewoon de schutting ertussen uit halen is veel gemakkelijker voor d'r. :pffff: :mrgreen:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Kit
Erelid

lonneke schreef:gewoon de schutting ertussen uit halen is veel gemakkelijker voor d'r. :pffff: :mrgreen:

ja maar dan heb ik die etter van de buren de godganse dag in mn tuin whahahahah ( en mn buurvrouw denk ik ook :N: )
JML
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door JML »

Haha!
Beter een goeie buur dan een....

:ok:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik zou eens met die fokker gaan praten joh dat je geen berggeit hebt gekocht! :pffff: :smile: :smile2:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

tja, schutting van 4 meteer hoog, MOET werken :smile: :smile: , succes
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

:smile: :smile: nu ben je het toch gewend: kan er niet nog een vierde hondje bij? In het asiel hebben we een jack achtig hondje (ontzettend gaaf!!!!!) maar deze kruipt ook over een 2 meter hoge omheining om maar bij de mens te kunnen zijn :mrgreen:
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

leuk is dat he :smile: als ze nu maar niet expres over de schutting gaat, omdat aan de andere kant die leuke man staat die bal spelletjes doet :cheer: :N: :mrgreen:
Kit
Erelid

boxersien schreef::smile: :smile: nu ben je het toch gewend: kan er niet nog een vierde hondje bij? In het asiel hebben we een jack achtig hondje (ontzettend gaaf!!!!!) maar deze kruipt ook over een 2 meter hoge omheining om maar bij de mens te kunnen zijn :mrgreen:

alsjeblieft zeg hahahahahha, ik heb twee die samen heel goed vijvers kunnen graven, met zn drieen rellen ze voor tien, blaffen idem, dus een vierde komt er niet bij voorlopig, hoofdreden? dan ben ik namelijk single en dat zie ik nog niet zo zitten :smile: :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”