Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geperste brok slecht voor kleinere honden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amber »

Irma1983 schreef:
Amber schreef:Dit lijkt me niet de bedoeling,,6 x is wel heel veel!
Is de ontlasting wel goed, kwa kleur , en kwa dikte?

Eigenlijk is het wel zo, dat als je een verandering in de voeding van de hond, welke verandering dan ook. Wil doorvoeren je eigenlijk altijd een vijf/daagse kvv kuur moet doen, zodat de hond kan ontgiften, dus alles kwijt is. Want anders krijgt het darmgestel van de hond best wel het een en ander te verduren, wat zich kan uiten in diaree, extreem vaak ontlasten,of gewoon niet zo stevige ontlasting!
:wink:
JA zijn Poepjes zijn er niet verkeerd uit. gewoon stevig, in de kleur van de brok.. Hij at altijd canex Dynamic geperst.. en omdat ik dat hier nergens meer kon vinden (ben verhuisd) kreeg ik in de winkel carocroc mee.. hier tussen heb ik hem wel een paar dagen op vers gehad.. Maar hij heeft dat maar een week gegeten en toen ging hij weer krabben.. daarom snel die troep weggegooid en nu ben ik dus cavom aan het proberen.. Maar hij krabt al bijna niet meer, dus dat is al weer positief
Op zich is dat wel apart, want juist in brokken, zo ook in Cavom, zitten erg veel granen. Waar honden juist van gaan krabben, terwijl juist Kvv vaak zorgt dat dit soort problemen opgelost worden.

Dus zo zie je maar, hoe verschillend dat is van hond tot hond.
Maar als je nu maar in ieder geval iets hebt gevonden waar de hond het goed op doet, dat lijkt me het voornaamste :wink:
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
Irma1983
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Irma1983 »

Op zich is dat wel apart, want juist in brokken, zo ook in Cavom, zitten erg veel granen. Waar honden juist van gaan krabben, terwijl juist Kvv vaak zorgt dat dit soort problemen opgelost worden.

Dus zo zie je maar, hoe verschillend dat is van hond tot hond.
Maar als je nu maar in ieder geval iets hebt gevonden waar de hond het goed op doet, dat lijkt me het voornaamste :wink:[/quote]

hihi ik mis een paar woorden in mijn zin.. Hij kreeg jeuk van Carocroc, niet van vers.. Heb het inderdaad een beetje raar geschreven.. Sorry..
Afbeelding
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amber »

:ok:
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”