Zag alleen de honden die er eerder ook al zaten en een lege kennel met mand en n piepspeeltje.

Vraag me af waar nou die bruine hond moet zitten. Komt t piepspeeltje ineens tot leven :N:
Blijkt het n ieniemini chihuahua-keesje-achtig iets te zijn! Oud, behoorlijke vlooienallergie, wat staar, klitten rondom de kont, geen tanden in de onderkaak(als je dat ding nog zo kunt noemen) bovenin nog wat kleine tandjes... Loopt als een eekhoorn, kromme rug etc.
Kortom: Ik vertederd!!!!!!!

Meteen met beheerster gebeld, want zo'n druifje hoort natuurlijk niet in een kennel, nog sterker, ze kan tussen de spijlen door

Ze zit nu gezellig bij mij in de pleeg, ging goed met Abby, die vond het machtig interessant! Andersom niet.

Kleine kef heeft de naam Egeltje gekregen, omdat ze t snuitje van n egeltje heeft

Ligt nu alweer een uur of wat te pitten in dr mandje, en heeft bij binnenkomst even een plas in de schuur gedaan...

Ik hoop dat er binnenkort een rechtmatige eigenaar komt opduiken... Hoewel ik wel vind dat ze t beestje wel wat beter moeten verzorgen op dr oude dag... Vlooienallergie, halve rug daardoor kaal, en ze zat dus onder de vlooien! En die klitten hadden ze dr toch best even uit kunnen borstelen? Zoveel werk hoeft dat toch niet te zijn? Dat een oud hondje lichamelijk minder wordt, is een feit, maar ik kan er niet tegen als zo'n hondje er dan zo bij loopt...
Voorlopig mag ze gezellig blijven snurken in dr mandje

Als ze wakker is, gaat ze even wat eten(geprakte rodi met wat blikvoer voor de geur) en een plasje doen. Hoop ik. :N: En dan even borstelen!
Zo... Weer een lul verhaal van mij. K wou t even kwijt