Moderator: moderatorteam

ik loop om het kampsheide heen (honden mogen er niet door). Maar als jij me een andere route kunt leren daar vind ik dat erg leuk.saffie schreef:Diana, ik bedoelde niet aankomende zondag maar de zondag daarna, dan heb je nog tijd om te trainen![]()
Bianca: dat is prima want ik ga ook meestal naar Loon op zondagochtend. Dan neem ik alleen Saffie mee en ga ik smiddags met Boy gewoon hier in het bos wandelen. Hoe vroeg is echt heel vroeg?![]()
Alleen zullen we dan wel het Koebroeksveld nemen?, om Kampsheide vind ik niet zo geslaagd ivm veeroosters. Als ik alleen met mijn eigen hondjes ben dan lopen ze wel rustig maar Saffie en een jonge reu wordt denk ik (hoop ik) het betere ren- en vliegwerk.
ik hou wel van stevig doorstappen dus van mij mag die pas erin blijven. Hebben de honden geen tijd om elkaar te "pesten"poohbeer schreef:Geweldig die foto's van papu en quiro. Echt mooi.
He Diana, laten we volgende keer Bart thuis, dan ligt het tempo wat lager. Met de hondenwandelingen klagen ze ook altijd over die lange stelten van hemHij is gewoon niet bij te houden.
Het is wel conditietraining iig.
Geloof dat ik de 24ste vroeg wel kan iig. Wij hebben om 11.00u afspraak bij de buren (late nieuwjaarsiets), maar daar kunnen we ook half uur later zijn.

9:30 uur lijkt me een mooie tijd. Ik zet de auto op de rode stipsaffie schreef:De honden van Joyce blijven af en toe staan, daar kun je nog een keer een foto van maken![]()
Bianca, ik loop ook altijd om Kampsheide heen, maar kom altijd een aantal veeroosters tegen. Ik heb een veeroosterfobie sinds Saffie er een keer overheen geraust is :N:
Of ga je altijd via boerderij Kamps en dan langs van Kampsheide weer terug? Die route loop ik ook regelmatig.
In ieder geval, hier is het Koebroeksveld:
Je rijdt vanuit Loon richting Balloo, gaat naar links verharde weg op en parkeert je auto bij het rode stipje in de berm. Het is gewoon een zandweg tussen de akkers, maar ik vind het daar erg mooi en rustig wandelen.
Ik wil ook wel naar de Meanderdijk, dus zeg het maar.
Half tien?
Ik zet het hier neer, voor het geval dat er nog meer mensen mee willen.