Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht...
Moderator: moderatorteam
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Gezocht...
Hallo allemaal,
Al een tijdje heb ik een idee om met alle nestgenootjes van Zazoe een wandeling of iets dergelijks te gaan maken. Ik heb ondertussen contact met de vrouw waar ze vandaan komen.
Ze weet niet precies alle adressen meer en nu vraag ik of er hier mensen zijn of mensen kennen die een kruising golden retriever X Shar-pei hebben van iets ouder dan 2.
De honden kunnen blond of zwart en dan kort of langharig zijn. Ken je iemand zou je dan contact met mij op kunnen nemen?
Groetjes Sanne
P.S. Zijn er nog mensen met tips bij het zoeken naar nestgenootjes die ik kan gebruiken?
*topictitel aangepast door moderator, hoofdletters staan voor schreeuwen.*
Al een tijdje heb ik een idee om met alle nestgenootjes van Zazoe een wandeling of iets dergelijks te gaan maken. Ik heb ondertussen contact met de vrouw waar ze vandaan komen.
Ze weet niet precies alle adressen meer en nu vraag ik of er hier mensen zijn of mensen kennen die een kruising golden retriever X Shar-pei hebben van iets ouder dan 2.
De honden kunnen blond of zwart en dan kort of langharig zijn. Ken je iemand zou je dan contact met mij op kunnen nemen?
Groetjes Sanne
P.S. Zijn er nog mensen met tips bij het zoeken naar nestgenootjes die ik kan gebruiken?
*topictitel aangepast door moderator, hoofdletters staan voor schreeuwen.*
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Sanne!!
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
- crazyjanita
- Actief
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Sanne!!
- Zeer actief
Ik heb al 4 van de acht honden gevonden.
De pups zijn niet in het nest geent maar dat hebben mensen ws zelf laten doen ALS ze dat wilde.
@ Jidde:
Weten deze mensen zeker dat het met labrador is want wij horen ook heel vaak dat het gekruist is met een labrador. Misschien dat ze zich over hebben halen?
In het nest zaten namelijk blonde en zwarte en dan lang of korthaar. De kortharige lijken inderdaad meer op labrador. Wil je is vragen aan die mensen of die hond uit Veen komt?
De pups zijn niet in het nest geent maar dat hebben mensen ws zelf laten doen ALS ze dat wilde.
@ Jidde:
Weten deze mensen zeker dat het met labrador is want wij horen ook heel vaak dat het gekruist is met een labrador. Misschien dat ze zich over hebben halen?
In het nest zaten namelijk blonde en zwarte en dan lang of korthaar. De kortharige lijken inderdaad meer op labrador. Wil je is vragen aan die mensen of die hond uit Veen komt?
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Re: Gezocht...
Sanne!! schreef:De honden kunnen blond of zwart en dan kort of langharig zijn.
O, die vind ik zó
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Sanne!!
- Zeer actief
Bij de hand kun je zijn iddtekkel schreef:Sanne!! schreef:De honden kunnen blond of zwart en dan kort of langharig zijn.
O, die vind ik zó

Majaa niet iedereen leest goed he

- tekkel
- Erelid
En niet iedereen waardeert een grapje (zal er even veel smilies achter zetten, anders snap je dit misschien ook niet):Sanne!! schreef:Majaa niet iedereen leest goed he![]()

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Sanne!!
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Sanne!!
- Zeer actief
Ik weet alleen dat zij buitenlands zijn, iets van Pools of die kant op. Sammy heet de hond en is echt een kruising labrador peitje. Hij lijkt sprekend op beide. Karakter van een labrador, bouw ook enigsinds. Alleen dan rimpelige kop, kleur en achterhand van een sharpei.Sanne!! schreef:Ik heb al 4 van de acht honden gevonden.
@ Jidde:
ik kan als ik die mensen een keer zie het vragen, maar ik heb geen idee wanneer ik ze weer zie