Blijkbaar lopen wij belgjes sneller naar de DA
Nou ik in het evrleden toch. Mijn Do heeft vaker wat gaatjes gehad (zelfs winkelhaken) niet van het vechten hoor maar gevoelig velletje en met het spelen met Pineau of het samen springen naar een balletje. Haar konden we zelfs naaien zonder verdoving maar door hypnose toe te passen (aangeleerd vanaf pup).
Nu had ik echt geen zin om naar de DA te gaan, loop nog met die 2 krukken, nog slecht gezind op de DA voor die hoge rekening van Vita's maagtorsie vorige maand, etc...
Dus heb foto gemaakt, hem doorgezonden, daarna met hem gebeld...:
Hij vond het toch wel diep en wou direct een drainage aanleggen maar als ik nu niet komen kon...:dan 4 ml clamoxyl (hond 20 kg) toedienen en, een 0.5ml prednisolona rechtstreeks in de wonde (zonder naald) als voorzorgsmaatregel. Als het dik stond moest ik maandag langskomen.
Alles verliep naar wens, geen ontsteking en meisje ok.
@ Bullenmama: ja het zijn die rescuepups hé die ik nog niet heb kunnen plaatsen...maar daar bestaat al een ander topic over...Spanje is niet echt diervriendelijk...
Maar met mijn opleidingen krijgen ze de beste kans...heb de rangorde uiteindelijk ook maar aangepast en, dat werkt tot hiertoe...allen zijn rustig samen, zusjes kussen elkaar voorlopig opnieuw en ik hou de boel van dichtbij in het oog (en de camera als ik er niet ben)