Ik wil geen reclame maken dus ik ga het merk niet vernoemen maar ik wil toch even vertellen wat een evolutie ik heb gezien in mijn honden nu ze KVV eten.
Onze oudste is aan een tweede jeugd begonnen en onze jongste is zonder medicijnen van zijn ademhalings probleem en de djoef in z'n hartslag vanaf. Z'n vacht moet nog wel wat beter maar dat komt wel. En ons nieuw salon dat zal ook nog wel komen
Ook voor mij in m'n portemonee niet veel verschil tegenover de zogezegde "hoge klasse" brok die ik gaf (behalve dat salon dan).
En ook nog als pluspunt andere honden mee geholpen, door mijn verhaal heeft bvb op het werk een collega z'n hond ook overgeschakeld, die moest permanent medicatie slikken tegen huid allergie en nu mits een speciale variant van de KVV niet meer, ook baasje en hond veel gelukkiger.
Ik heb lang getwijfeld, veel gelezen, ingredienten op zakken gelezen etc en uiteindelijk na in paar winkel geaffronteerd geweest te zijn met onkundige verkopers samen met een goede verkoper en m'n dierenarts de overschakeling besproken en gedaan.
Geen moment spijt van, alles perfect verlopen, de jongste is cold turkey overgezet met een dag vasten er tussen, en de oudste op 5 dagen, heeft enkel de eerste dag één keer diarree gehad. Bij de oudste is ook het af en toe overgeven en omgekeerd niezen volledig weg bedenk ik net. Ze zitten nu bijna 5 maanden op KVV.
Zoals ik al zei, ik wil geen reclame maken, maar ik dacht dat deze getuigenis misschien wel nuttig zou zijn voor mensen die net als ik twijfelen over wat te doen met de voeding van hun hond. Ik ben in elk geval dol blij met KVV en hoe m'n honden tegenwoordig eten denk ik zij nog veel meer.
Groetjes,
S.