Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
laparoscopische castratie
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
-
MoniqueDM
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
http://www.boxerhollander.nl/Medisch/de ... ie_van.htmCrissi schreef:ik weet eerlijk gezegd niet eens zo goed wat 't precies inhoudt...![]()
kan het anders wel ns bij mijn DA navragen.

- Hutsje
- Zeer actief
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Daar heeft inderdaad ooit een artikel over in de nieuwbrief van WHG Dierenartsen gestaan, maar dat was meer in de context van: "de hond is nu toch onder narcose en bij risicogroepen kan dat gelijk in één keer meegenomen worden".Hutsje schreef:ja, volgens de site op alledrie de lokaties. het valt me op dat er heel erg gehamerd wordt op het meteen vastzetten van de maagMoniqueDM schreef:WHG Dierenartsen (zo wie zo) in Dodewaard. Misschien ook in Rotterdam en Voorburg, maar dat zou je even na moeten vragen..
Maar als jij alleen voor een laproscopische castratie komt, dan is dat geen enkel probleem hoor. Jij bent de baas en jij beslist
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- Hutsje
- Zeer actief
nee, dat snap ik (en je denkt toch niet dat ik mij dat of wat dan ook maar laat aanpraten?MoniqueDM schreef:Daar heeft inderdaad ooit een artikel over in de nieuwbrief van WHG Dierenartsen gestaan, maar dat was meer in de context van: "de hond is nu toch onder narcose en bij risicogroepen kan dat gelijk in één keer meegenomen worden".Hutsje schreef:ja, volgens de site op alledrie de lokaties. het valt me op dat er heel erg gehamerd wordt op het meteen vastzetten van de maagMoniqueDM schreef:WHG Dierenartsen (zo wie zo) in Dodewaard. Misschien ook in Rotterdam en Voorburg, maar dat zou je even na moeten vragen..
Maar als jij alleen voor een laproscopische castratie komt, dan is dat geen enkel probleem hoor. Jij bent de baas en jij beslist.

-
MoniqueDM
- Zeer actief
Ik had al zo'n vaag vermoedenHutsje schreef: nee, dat snap ik (en je denkt toch niet dat ik mij dat of wat dan ook maar laat aanpraten?)
Maar even zonder dollen: ik kan die link niet vinden die jij bedoelt. Ik zit me suf te zoeken op de site en nergens kom ik de combinatie tegen van laproscopisch castratie met het preventief vastzetten van de maag.
Heb jij die link voor mij?
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

-
Sylvi@
- Zeer actief
- Contacteer:
http://www.dierenziekenhuisdrachten.nl/
Hier heb ik Savanne 4 jaar terug laten opereren (toen nog Dierenkliniek de Toren).
Hier heb ik Savanne 4 jaar terug laten opereren (toen nog Dierenkliniek de Toren).
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- Hutsje
- Zeer actief
http://www.whgdierenartsen.nl/html/fram ... asp?id=364MoniqueDM schreef:Ik had al zo'n vaag vermoedenHutsje schreef: nee, dat snap ik (en je denkt toch niet dat ik mij dat of wat dan ook maar laat aanpraten?)
.
Maar even zonder dollen: ik kan die link niet vinden die jij bedoelt. Ik zit me suf te zoeken op de site en nergens kom ik de combinatie tegen van laproscopisch castratie met het preventief vastzetten van de maag.
Heb jij die link voor mij?

- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
laparoscopisch? want dat staat er niet bij.Sylvi@ schreef:http://www.dierenziekenhuisdrachten.nl/

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Ik heb in 2004 stage gelopen bij deze kliniek en toen begonnen ze net met laproscopisch castreren, dus ik neem aan dat ze het nog steeds doen.Hutsje schreef:laparoscopisch? want dat staat er niet bij.Sylvi@ schreef:http://www.dierenziekenhuisdrachten.nl/

- Sennaruby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Sylvi@
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt, Savanne was daar bij de eerste 5 die op die manier zijn geholpen.Carma schreef:Ik heb in 2004 stage gelopen bij deze kliniek en toen begonnen ze net met laproscopisch castreren, dus ik neem aan dat ze het nog steeds doen.Hutsje schreef:laparoscopisch? want dat staat er niet bij.Sylvi@ schreef:http://www.dierenziekenhuisdrachten.nl/