Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ouderdom
Moderator: moderatorteam
-
denise332
- nieuw lid
ouderdom
ik heb een vraagje . ik heb een shiztu teefje van 14.5 jaar oud ze is al enkele keren van de trap gevallen maar nou is ze gisterochtend echt hard gevallen want ze bleef liggen en piepte en toen ik haar oppakte zei me dochter van o mam ze boed bij haar bek. ze kwam ook op haar bek /kop terecht. we tillen haar ook regelmatig naar boven en naar beneden en soms gaat het ook goed als ze zelf de trap op en af loopt maar je hebt er niet altijd zicht op. ze ziet ook niet veel meer en echt wandelen gaat ook niet meer ,valt van de stoep en blijft steeds staan , is traag maar wat wil je mag ook wel met die leeftijd. maar wat kan ik hier aan doen of hoe lang kan ik hier nog mee doorgaan. ze eet en drinkt goed en haar behoefde is ook geen probleem als jullie advies hebben hoor ik het graag alvast bedankt gr denise doeiiii :denken:
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
traphekjes plaatsen 
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
Baily
- Phalène
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul nain Papillon + Phalène
- Aantal honden: 5
Ik zou ook traphekjes plaatsen. Ik heb zelf van die schaar-/ harmonica-hekjes. Ze zijn niet meer in de winkel te koop (onveilig voor kinderen, maar die hebben wij niet), maar via Marktplaats is er nog wel aan te komen.
Ze nemen minder ruimte in dan de gangbare traphekjes en ik ben er erg tevreden over. Misschien is het ook iets voor jullie?
Veel succes met je oudje, hopelijk kan je nog een tijd van haar genieten...
Ze nemen minder ruimte in dan de gangbare traphekjes en ik ben er erg tevreden over. Misschien is het ook iets voor jullie?
Veel succes met je oudje, hopelijk kan je nog een tijd van haar genieten...
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Bullenmama
-
denise332
- nieuw lid
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Re: reactie
je moet er eentje boven en beneden hebben. dat tillen van jou helpt dus niet om toch zelf van de trap te gaan een zich te pletter te vallendenise332 schreef:ik heb nog een trap hekje boven maar nu til ik haar naar boven en benedenjores schreef:traphekjes plaatsen

-
denise332
- nieuw lid
[quote="Phalène"]Ik zou ook traphekjes plaatsen. Ik heb zelf van die schaar-/ harmonica-hekjes. Ze zijn niet meer in de winkel te koop (onveilig voor kinderen, maar die hebben wij niet), maar via Marktplaats is er nog wel aan te komen.
Veel succes met je oudje, hopelijk kan je nog een tijd van haar genieten... :ok:[/quote]
hoi ik til haar nu de trap op en af en dat gaat goed ik heb n0og wel een trap hekje maar dat vind ik zo lastig ivm de kids gr denise :ok:
Veel succes met je oudje, hopelijk kan je nog een tijd van haar genieten... :ok:[/quote]
hoi ik til haar nu de trap op en af en dat gaat goed ik heb n0og wel een trap hekje maar dat vind ik zo lastig ivm de kids gr denise :ok:
-
denise332
- nieuw lid
[quote="jacq1970"]Een flinke plaat voor het trappegat plaatsen zodat ze er niet af kan vallen... en buiten beter op haar letten dat ze nergens af kan vallen en als ze niet ver kan of wil lopen ga je gewoon wat vaker kortere tijd naar buiten.
Jacqueline[/quote]
hoi ik til haar nu de trap op en af en dat gaat goed en ze kan naar de tuin via een kattenluikje dus daar doet ze meestal haar behoefde gr denise :ok:
Jacqueline[/quote]
hoi ik til haar nu de trap op en af en dat gaat goed en ze kan naar de tuin via een kattenluikje dus daar doet ze meestal haar behoefde gr denise :ok:
-
denise332
- nieuw lid
[quote="Bullenmama"]Een hekje voor de trap moet je echt maken, wat de andere forummers ook al zeggen.
Met een paar plankjes en een stukje kippengaas heb je het zo gemaakt.
Nu heeft ze haar kop opengehaald met de valpartij, maar volgende keer kan ze haar poten wel breken.
En dat hoeft niet.[/quote]
hoi ik til haar nu de trap op en af en dat gaat goed. ik wil juist ook niet dat ze wat breekt zielig gr denise :ok:
Met een paar plankjes en een stukje kippengaas heb je het zo gemaakt.
Nu heeft ze haar kop opengehaald met de valpartij, maar volgende keer kan ze haar poten wel breken.
En dat hoeft niet.[/quote]
hoi ik til haar nu de trap op en af en dat gaat goed. ik wil juist ook niet dat ze wat breekt zielig gr denise :ok:
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
Suuz
- Zeer actief
Ik zou nu zeker heel goed op haar gaan letten, sterker nog, haar niet uit mijn gezichtsveld verliezen.
Boven een traphekje en beneden ook, alles om haar te beschermen.
Misschien wat onhandig met je kinderen, jammer dan, dat moet maar even, toch?!
Je moet echt heel goed op haar letten hoor, ze zijn zo gevoelig voor alles als zo'n leeftijd hebben bereikt.
Boven een traphekje en beneden ook, alles om haar te beschermen.
Misschien wat onhandig met je kinderen, jammer dan, dat moet maar even, toch?!
Je moet echt heel goed op haar letten hoor, ze zijn zo gevoelig voor alles als zo'n leeftijd hebben bereikt.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Re: ouderdom
Nou, advies heb je wel gekregen....denise332 schreef:ik heb een vraagje . ik heb een shiztu teefje van 14.5 jaar oud ze is al enkele keren van de trap gevallen maar nou is ze gisterochtend echt hard gevallen want ze bleef liggen en piepte en toen ik haar oppakte zei me dochter van o mam ze boed bij haar bek. ze kwam ook op haar bek /kop terecht. we tillen haar ook regelmatig naar boven en naar beneden en soms gaat het ook goed als ze zelf de trap op en af loopt maar je hebt er niet altijd zicht op. ze ziet ook niet veel meer en echt wandelen gaat ook niet meer ,valt van de stoep en blijft steeds staan , is traag maar wat wil je mag ook wel met die leeftijd. maar wat kan ik hier aan doen of hoe lang kan ik hier nog mee doorgaan. ze eet en drinkt goed en haar behoefde is ook geen probleem als jullie advies hebben hoor ik het graag alvast bedankt gr denise doeiiii

-
boxersien
Re: ouderdom
.............. voor jan met de korte achternaam, want ze draagt haar nu. Deed ze zo te lezen voorheen ook al, maar toen viel ze nog wel vaak van de trap af. Nu tilt ze nog steeds, maar nu valt ze niet meer.thom schreef:Nou, advies heb je wel gekregen....denise332 schreef:ik heb een vraagje . ik heb een shiztu teefje van 14.5 jaar oud ze is al enkele keren van de trap gevallen maar nou is ze gisterochtend echt hard gevallen want ze bleef liggen en piepte en toen ik haar oppakte zei me dochter van o mam ze boed bij haar bek. ze kwam ook op haar bek /kop terecht. we tillen haar ook regelmatig naar boven en naar beneden en soms gaat het ook goed als ze zelf de trap op en af loopt maar je hebt er niet altijd zicht op. ze ziet ook niet veel meer en echt wandelen gaat ook niet meer ,valt van de stoep en blijft steeds staan , is traag maar wat wil je mag ook wel met die leeftijd. maar wat kan ik hier aan doen of hoe lang kan ik hier nog mee doorgaan. ze eet en drinkt goed en haar behoefde is ook geen probleem als jullie advies hebben hoor ik het graag alvast bedankt gr denise doeiiii
Snap er geen hout van. Je vraagt om een oplossing. Deze is zeer simpel en vervolgens ga je gewoon op de oude manier verder.
Ps. Als je één keer zegt dat je ze nu draagt in een gewoon antwoordt dat komt net zo goed over als dat je iedereen citeerd en dezelfde zin eronder plant