Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wel of niet loops geweest??

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

wel of niet loops geweest??

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Bowie is inmiddels 11 maanden en de grote vraag is of ze nu al wel of niet loops is geweest.
Ik heb een aantal weken geleden iets van een paar vlekjes op de bank gevonden wat bloed zou kunnen zijn maar verder helemaal niets :19:
Tyson heeft 1 x een soort van tegen haar aan gestaan maar of dat was omdat ze loops was of dat hij wilde laten zien dat hij echt de baas is weet ik ook niet....
Is er test ofzo dat je kan zien of ze al loops geweest is ????

Jacqueline
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Nou...toch jammer dat niemand het weet :19:

Jacqueline
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

:mrgreen: Ik heb ook echt geen idee, ik heb ook wel gedacht dat Gol loops was voordat ze écht loops werd. Ze rook al 3 maanden lekker voor andere honden en toen moest de ellende nog beginnen :smile:
Maar ik denk toch wel dat er hevige interesse van andere reuen is als n teef loops is :19:
Of er een test voor bestaat weet ik ook niet.
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Zover ik weet bestaat er geen test of je kunt zien of je hond loops is geweest ja of nee. Bij Bowie, 10 maanden toen ze voor het eerst loops werd, was het toch wel heel duidelijk te zien. Zowel het vloeien van bloed als het gedrag van haar zelf en alle andere honden :wink:

Je hoort wel eens iets over een gespleten loopsheid, maar de ins en outs hiervan weet ik ook niet :wink:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Buffy is wel een soort neploops geweest toen ze een maand of zes was. Wij wisten ook niet zeker. Ze werd met 14 maanden voor het eerst echt loops en dat was toch wel heel anders. Echt bloedverlies, snauwen naar honden en rond haar hoogtepunt iedereen aardig. We hadden ook de reuen achter ons aan en rond haar hoogtepunt zwaaide ze echt haar staart opzij als wij haar aaiden :wink:

Ik betwijfel dus of je teefje echt loops is geweest, hoewel er ook wel stille loopsheden bestaan. Ik vind het zekerste teken nog wel dat de vulva echt flink opzwelt, dat is echt onmiskenbaar.

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”