Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fijn hoor, dat deze dierenarts het herkende als een allergische reactie op de AB. Nu maar hopen dat ze wel een goede heeft die dit kan laten verdwijnen. Arme hond.
Tess is erg onrustig geweest vanacht. Ze had veel last van de kap. Ik heb geprobeert de kap af te laten maar dan gaat ze gelijk weer krabbelen. Ik heb de DA weer gebeld en de moderin moet zijn werk gaan doen nu tegen de jeuk. Ik moest ook ijsblokjes in een schone doek doen en een paar keer per dag op haar neus leggen dit verkoelt ook.
Mocht het in de loop van de middag niet zakken dan moeten we terug komen voor nog een injectie tegen de jeuk. Haar neus droogt al aardig in op een wondje na wat ze weer open had gekrabbelt. Ik zal straks nog een foto maken hoe het er nu uitziet.
kan helaas de foto's niet terug vinden maar zag er exact hetzelfde uit en de DA zei dat het vooral bij herders voorkwam. Ze heeft 4 weken antibiotica gehad en ik heb het na elke uitlaatbeurt schoongemaakt met betadine om verdere infectie te voorkomen. Wat de oorzaak was zijn we nooit achtergekomen maar ze heeft het niet terug gekregen pas sinds een week of 3 is haar snoetje weer zoals hij was
Het ziet er inderdaad al beter uit....
Wat een eikel die ene da zeg bah... die zou ik een heel hysterisch toespreken
Gelukkig was jezelf al zo mans genoeg om een andere da temailen
Hallo,
Ik verschoot toen ik je foto en verhaal zag...
Heb deze zomer net hetzelfde meegemaakt met Eksel...
Hij had idd ook net Rymadil gekregen,er worden vermoeden dat het te maken zou hebben met MDR1
dat ziet er al een stuk beter uit, het is ook goed aan het uitdrogen.
Veel beterschap met je meisje!
en goed van je dat je toch hebt doorgezet wat de DA betreft.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Het gaat steeds beter met Tess. Het is goed aan het drogen en vandaag haar kap af gedaan omdat ik wilde weten hoe het met de jeuk stond.
Met kap is het moeilijk krabbelen maar het ging harstikke goed. Dus de jeuk is weg. Het droogt goed in en sommige korsten zijn er al afgegaan.
Zal morgen weer een foto maken en plaatsen nu slaapt mevrouw al