Dank voor je eerlijkheid, Roelfien. Excuses aanvaard!Roelfien schreef:Ja, je hebt gelijk, dit bericht had ik inderdaad niet gelezen. Ik zag alleen je reactie met de pupjes. Dus mijn excuses voor mijn reactie aan jou.Golden Stanley schreef:Je kan de vleugels (even inknippen of met de hamer stuk slaan) en het karbodeel geven (dat is het deel van de poot en de heup). De dragende delen, daar zou ik even mee wachten.
En niet teveel ineens als maaltijd, gewoon een stukje en morgen de rest.
Je kreeg die reactie onterecht maar voortkomende uit mijn frustratie dat er de laatste tijd nogal een tendens ontstaat waarin alles wat betreft rauw voeren maar moet kunnen, direct en zonder enig nadenken over hoe je die maaltijden nu moet samenstellen. De stelling lijkt te worden: doe maar wat, het is altijd wel goed en die samenstelling van maaltijden en het wennen aan het soort eten is allemaal maar achterhaalde onzin. En dat is naar jou toe, nogmaals, onterecht.
Als er 1 serieus met voeding is, dan ben ik het wel..........en gelukkig meerderen onder ons.
Maar die tendens wordt hier wel in de hand gewerkt, door geen linken naar rauwe voedingsfora meer te gedogen.