Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Felix schreef:Werk jij in een bakkerij ofzo ?! Want jouw taartjes zien er altijd zo picobelo eruit!
Krijg er gewoon trek ervan
Dankjewel Nee, ik werk niet bij een bakkerij maar heb net m'n eerste basisworkshop taarten decoreren afgerond bij www.taartopmaat.nl Zo leuk en verslavend!
Oh wat mooi!!
En wat jammer dat ik dat niet kan Jada zit namelijk op het kinderdagverblijf bij de babygroep en die heet de Knorretjes,nu gaat ze binnenkort naar een andere peutergroep en wat zou het toch geweldig zijn als ik zo´n taart zou kunnen maken als afscheidskado
DogDalton schreef:Oh wat mooi!!
En wat jammer dat ik dat niet kan Jada zit namelijk op het kinderdagverblijf bij de babygroep en die heet de Knorretjes,nu gaat ze binnenkort naar een andere peutergroep en wat zou het toch geweldig zijn als ik zo´n taart zou kunnen maken als afscheidskado
Misschien kun je een bij Daniëlle bestellen
Hij is wel prachtig mooi, heb je knorretje nou zo uit de losse pols gemaakt of met een sjabloon oid?
Hij is wel prachtig mooi, heb je knorretje nou zo uit de losse pols gemaakt of met een sjabloon oid?
Ze noemen het een zgn. 'puzzelplaatje'. Je print 2 keer een plaatje uit en 1 daarvan steek je in een showtas/hoesje. Van de andere knip je alle losse onderdelen van elkaar. Dan kleur en kneed je je marsepein en leg je elk stukje papier op het marsepein en dat snijd je uit. Vervolgens leg je dat gedeelte terug op de showtas op de plek waar het hoort. Zo 'puzzel' je zeg maar je plaatje in elkaar.
Ze noemen het een zgn. 'puzzelplaatje'. Je print 2 keer een plaatje uit en 1 daarvan steek je in een showtas/hoesje. Van de andere knip je alle losse onderdelen van elkaar. Dan kleur en kneed je je marsepein en leg je elk stukje papier op het marsepein en dat snijd je uit. Vervolgens leg je dat gedeelte terug op de showtas op de plek waar het hoort. Zo 'puzzel' je zeg maar je plaatje in elkaar.
Dat trucje ga ik onthouden.
Mijn neefje is aankomende week jarig, misschien moet ik speciaal voor de gelegenheid ook eens wat in elkaar proberen te flansen
Oww jammer dat je ver weg woont!
Ja dat is zeker jammer
Ik vindt zoiets ook heel erg leuk om te doen maar geloof nooit dat ik dat voor 14 maart kan leren ha ha.