mensen, niet vervelend bedoeld en ik weet (denk te weten) dat jullie je allemaal zorgen maken om Osa en daarom zo reageren, maar ik denk dat Aimee er ook niets aan kan doen..
Op deze manier word ze gelijk zo afgebrand en geloven jullie haar zelfs niet meer dat het zo ernstig was/is met Osa, ik denk dat dat best wel kwetsend is voor haar om te lezen ook al is het uit frustratie en bezorgdheid..
Veel mensen willen het graag nog even aan zien bij huisdieren.. toen mijn kat zijn plas liet lopen en sloom was, belde ik meteen op aanraden van usenet (een soort forum) de DA.. gelukkig net op tijd.. een paar uur later en hij was overleden aan blaasgruis...
Als ik niet had gelezen wat hun toen zeiden en wat het zou kunnen zijn en niet geluistert had, had ik het ook waarschijnlijk even aan gekeken.. En was mijn kat nu dood geweest..
Ik denk dat de moeder van Aimee is zou moeten mee lezen hier, zodat ze
1 kan zien dat de mensen hier het beste voor hebben met Osa
2 de mensen goede adviezen en geen loze adviezen geven, maar ervaring hebben met het gebeurenen..
Hutsje heeft het al aangeboden, maar aimee, als de DA die ik je heb aangeraden je zegt langs te komen ben ik ook bereid jou en Osa op te halen en daar heen te brengen..
Ook al voelt ze zich nu goed.. ik weet niks van baarmoederontstekingen, misschien gaat het wel met ups and dows...
Ik herriner me mezelf en mijn kat die er niet meer was geweest als ik niet naar de adviezen had geluistert van een forum..
Dus bel iig aub even