Ik zou je aanraden om hem constant op de prednisolone te laten staan als is het maar een onderhouds dosis .
En kijk eens op de site van VSM en bestel desnoods de myocure een echte aanrader (je kan het ook bij de apothekers bestellen)
Moderator: moderatorteam
Ik ga morgen bellen want er zit nog steeds geen enkele verbetering in. Hij neemt nu al bijna een week de metacam, ik denk dat het nu inmiddels wel iets had moeten doen als dit de juiste medicatie is. Bedankt voor de tip, ik zal het er morgen met de DA over hebben.boutcha schreef:Vraag eens aan je da om hem prednisolone te geven, na 2 dagen zal hij zen bek open krijgen.
Dit doet me sterk denken aan de kooiker van mijn zus,ook zij kon haar bek niet meer open en er werd gedacht aan kaakmyositis,ze is toen naar Utrecht gestuurd en daar ontdekten ze een abces achter haar ogen,een groot abces.Dit was het gevolg van een graszaadje wat de dierenarts over het hoofd had gezien,dit zat erg diep in haar oor.Dit is verwijderd en ze heeft anti biotica gehad voor maanden,zou dit niet helpen moest ze een hersenoperatie,maar het abces is mooi verdwenen.levi schreef:De bloeduitslagen zijn binnen en het is geen kaakmyositis![]()
.
Hij heeft veel te veel witte bloedlichaampjes. Er wordt nu gedacht aan een ontsteking van de weke delen van zijn kaak.
Er is nog steeds geen verbetering te zien en als het maandag niet beter ging met de medicijen, hij krijgt metacam, dan moeten we naar Utrecht voor meer onderzoek.
Ik ben blij dat het geen kaakmyositis is maar nu is het weer afwachten wat dan wel.

Dit vergat ik net nog.Bij haar kooiker kwam na verloop van tijd haar oog ook een beetje raar naar voren,dit was wel een hele tijd al nadat ze haar kaak niet meer open kon.levi schreef:Ik ga morgen bellen want er zit nog steeds geen enkele verbetering in. Hij neemt nu al bijna een week de metacam, ik denk dat het nu inmiddels wel iets had moeten doen als dit de juiste medicatie is. Bedankt voor de tip, ik zal het er morgen met de DA over hebben.boutcha schreef:Vraag eens aan je da om hem prednisolone te geven, na 2 dagen zal hij zen bek open krijgen.

Hopelijk wordt daar iets ontdekt.levi schreef:Vandaag bij de DA geweest en er is geen enkele vooruitgang.
Ik heb vanmiddag naar Utrecht gebeld en de situatie uitgelegd. We kunnen woensdagmorgen as al om 8 uur terecht. De verwijsbrief van de DA met de foto's en alle bloeduitslagen ed opgehaald.
Ik hou jullie op de hoogte

Waarom zou je hem nog verder al die testen laten ondergaan???????????levi schreef:Ik ben ook idd opgelucht dat er nu bekend is wat het is. Beter een diagnose hoe rot die ook is dan helemaal niet weten dat het is. Nu kunnen zijn we ook gelijk beginnen met behandelen.
Hij heeft vandaag zijn eerste dosis al gehad in utrecht dus we gaan wachten tot het idd zijn werk doet.
Hier effe een update over Levi.boutcha schreef:Al verbetering te zien?
levi schreef:Hier effe een update over Levi.boutcha schreef:Al verbetering te zien?
Vanmiddag stond hij ineens vol te drinkenen ik ben gaan kijken voorzichtig en zijn kaken gaan verder open gelukkig
![]()
Het eten gaat nu ook een stuk beter.
Zijn koppie ziet er niet uit helemaal ingevallen maar als hij maar weer kan eten en drinken dat is het belangrijkste. Hier hoop ik dat het elke dag een beetje beter gaat met hem.