Is dit gewoon een verkoudheidje? Of zou het iets met de metacam te maken kunnen hebben? ( ze hebben hier nog nooit een verkoudheid gehad, dus ik zou niet weten hoe je het herkent
gr Aimée
Moderator: moderatorteam
Ja daar dacht ik ook aan.gemini6 schreef:Misschien heeft ze iets in haar keel?? Dat heb ik vroeger ook eens gehad met een hond van mij. Ging ik naar de dierenarts, haalde ze een meter touw uit zijn keel
Dan zal ze nu het stuk touw hebben uitgehoestAimee schreef:Kennelhoest is ze netjes voor ingeënt bij mijn weten, vandaag heb ik haar nog niet horen hoesten
Ja ik weet wel dat ze ook gewoon kennelhoest kunnen krijgen, maar die kans is gewoon erg klein, ze komt eigenlijk bijna niet in contact met andere honden, iig niet de laatste weken. Binnekort in het pension wel.Marion. schreef:Netjes nog wel :N:Aimee schreef:Kennelhoest is ze netjes voor ingeënt bij mijn weten, vandaag heb ik haar nog niet horen hoesten
Dat zegt dus niets. Net zoveel als de griepprik. En echt serieus, bij een hond van die leeftijd zou ik dus op zeker geen kennelhoest-enting geven.
Ze slaapt eigenlijk de hele tijd, maar is wel gewoon redelijk alert. Drinken heb ik haar vandaag nog niet zien doen. Eetlust weet ik niet, wil het opzich liever niet proberen, want haar darmen zijn nu al van slag.Inge O schreef:ligt eraan hoe ze zich verder gedraagt? nog eetlust, drinkt ze nog normaal?Aimee schreef:....is dat iets om je zorgen over te maken?
En de reden is? Nanni is namelijk wel ervoor ingeent (sinds lange tijd) en ik moet zeggen, heb niets aan haar gemerkt...Marion. schreef:Netjes nog wel :N:Aimee schreef:Kennelhoest is ze netjes voor ingeënt bij mijn weten, vandaag heb ik haar nog niet horen hoesten
Dat zegt dus niets. Net zoveel als de griepprik. En echt serieus, bij een hond van die leeftijd zou ik dus op zeker geen kennelhoest-enting geven.