Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaringen spellen nina Ottosson
Moderator: moderatorteam
- Yinxx
- Actief
Ervaringen spellen nina Ottosson
Het onderwerp zegt het eigenlijk al, heeft iemand ervaringenmet de spellen van Nina Ottoson?
Ik ben namelijk op zoek naar een wat moeilijker spel maar er zijn zo veel verschillende variante van Nina Otterson, kan iemand mij vertellen wat de wat lastigere spellen zijn?
En aangezien de spellen best prijzig zijn zou ik ook graag ervaringen horen mbt. de levensduur van zo'n spel. Het lijkt namelijk dat het van hout gemaakt is maar wordt dat dan niet heel vies door bijv. kwijl etc.
Ik ben namelijk op zoek naar een wat moeilijker spel maar er zijn zo veel verschillende variante van Nina Otterson, kan iemand mij vertellen wat de wat lastigere spellen zijn?
En aangezien de spellen best prijzig zijn zou ik ook graag ervaringen horen mbt. de levensduur van zo'n spel. Het lijkt namelijk dat het van hout gemaakt is maar wordt dat dan niet heel vies door bijv. kwijl etc.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
ja, ik heb er 2.
ligt er maar net aan hoe snel je hond het doorheeft. Mijn saarloosreu bv. had ongeveer 10 seconden nodig om te weten hoe het werkte
Mika, mijn flatcoated doet er iedere keer veel langer over. maar ze hebben er alleemal lol in hier. Ik ben er nu 1 zelf aan het namaken
zal wel illegaal zijn maar scheelt wel een hoop geld.
ik heb zelf de dogsmart en de dogtwister. De dogsmart vinden ze moeilijker omdat ze daar iets uit moeten tillen om bij het snoepje te komen. De twister is moeilijker te maken door tussen de bewegende schijven stokjes te plaatsen. Die moeten ze dat eerst er uit halen om de schijf te kunnen verplaatsen. Ik vind dat een beetje eng omdat het zo'n kleine stokjes zijn dat ik bang ben dat ze die inslikken.
vind de spellen wel erg leuk. ook wel goed schoon te maken. verkleuren wel wat door kwijl enz. maar niet zo erg dan ik in 1e instantie zou verwachten.
ligt er maar net aan hoe snel je hond het doorheeft. Mijn saarloosreu bv. had ongeveer 10 seconden nodig om te weten hoe het werkte
ik heb zelf de dogsmart en de dogtwister. De dogsmart vinden ze moeilijker omdat ze daar iets uit moeten tillen om bij het snoepje te komen. De twister is moeilijker te maken door tussen de bewegende schijven stokjes te plaatsen. Die moeten ze dat eerst er uit halen om de schijf te kunnen verplaatsen. Ik vind dat een beetje eng omdat het zo'n kleine stokjes zijn dat ik bang ben dat ze die inslikken.
vind de spellen wel erg leuk. ook wel goed schoon te maken. verkleuren wel wat door kwijl enz. maar niet zo erg dan ik in 1e instantie zou verwachten.
-
nizinny
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
Ervaring... ja....
Max vind het niet zo leuk hahaha..
Zie hier de rapportage....
Even kijken hoe werkt dat... Hmm er zitten snoepjes in

Ik krijg die domme vakjes niet open

Nouja, dan eet ik het hele bord wel op

Sammie vind het trouwens wel erg leuk, en die krijgt ook alle snoepjes eruit... Die is iets slimmer denk ik
Groetjes Evy
Max vind het niet zo leuk hahaha..
Zie hier de rapportage....
Even kijken hoe werkt dat... Hmm er zitten snoepjes in

Ik krijg die domme vakjes niet open

Nouja, dan eet ik het hele bord wel op

Sammie vind het trouwens wel erg leuk, en die krijgt ook alle snoepjes eruit... Die is iets slimmer denk ik
Groetjes Evy
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Ik heb de dogbrick, Luka had het snel door, maar vindt het ondanks dat een heel leuk spelletje om te doen!
luka is megalomp cq supersloper, maar het spel is na veelvuldig gebruik nog steed intact! Goed hufterproof dus!
Ik zag bij zoo plus een goedkopere variant, wellicht het proberen waard?
http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... port/67125
luka is megalomp cq supersloper, maar het spel is na veelvuldig gebruik nog steed intact! Goed hufterproof dus!
Ik zag bij zoo plus een goedkopere variant, wellicht het proberen waard?
http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... port/67125

-
omafia
- Innuendo
- Zeer actief
- Yinxx
- Actief
-
Leane
- Innuendo
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
lupa
- Zeer actief
- Contacteer:
- Yèti
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
- Contacteer:
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat moeilijk is verschilt een beetje per hond. Ik heb die met die ronddraaide schijf en die met de blokjes. Benno snapt niks van die schijf maar wel weer dat ding met de blokjes en bij jip is het weer precies andersom. wel handig want kunnen ze het samen doen en blijven ze bij hun eigen spel want van het andere snappen ze toch niks 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Yèti
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat borstelen is best lastig ja. Ze zit nu behoorlijk onder de klitten.Rosita Compagner schreef: Of topic...... maar lukt het een beetje met het borstelen van Yeti? Ik zie dat ze weer Tibetaan begint te worden qua looks
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Niet alleen handigheid, gewoon hulp inroepen hoor. Als ze nu al klitten heeft en jij vindt zelf dat je niet voldoende handigheid hebt (waar je gelijk in hebt want anders waren er nu geen klitten) dan moet je praktische hulp gaan krijgen van een fokker of een trimmer. Het zou toch jammer zijn als het weer een bloot hondje werd. Praktische hulp is sámen met jou de hond kammen en borstelen.Yèti schreef:Dat borstelen is best lastig ja. Ze zit nu behoorlijk onder de klitten.Rosita Compagner schreef: Of topic...... maar lukt het een beetje met het borstelen van Yeti? Ik zie dat ze weer Tibetaan begint te worden qua looks. Ze gaat ook piepen als het pijn doet met het kammen/borstelen. Ik moet er echt nog meer handigheid in krijgen....
- Yèti
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zat er al over te denken ja, om via het tibetanenforum te vragen of er een keer iemand langs kan komen of wij ergens langs kunnen voor wat uitleg. Ik kan op internet wel geschreven uitleg vinden, maar da's toch anders dan het irl zien.
We gaan zondag op vakantie, en dan gaat Yèti 2,5 week uit logeren, ik ben benieuwd hoe haar vacht er na het logeren aan toe gaat zijn.
We gaan zondag op vakantie, en dan gaat Yèti 2,5 week uit logeren, ik ben benieuwd hoe haar vacht er na het logeren aan toe gaat zijn.
- Yinxx
- Actief
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
- Yinxx
- Actief
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Nou Shibby heeft sinds maandagmiddag een DogSpinny en hij is er helemaal enthousiast mee
In het begin werd hij zwaar gefrustreerd van al die koekjes die hij wel kon ruiken, maar niet kon pakken. Blaffen, grommen, met z'n poten slaan, bijten...
Nu heeft hij het door en loopt hij als een stoomtreintje met z'n neus al die gaten af te gaan om te kijken of er een koekje inzit.
Shib en ik zijn verkocht en gaan binnenkort een nieuwe halen.
In het begin werd hij zwaar gefrustreerd van al die koekjes die hij wel kon ruiken, maar niet kon pakken. Blaffen, grommen, met z'n poten slaan, bijten...
Nu heeft hij het door en loopt hij als een stoomtreintje met z'n neus al die gaten af te gaan om te kijken of er een koekje inzit.
Shib en ik zijn verkocht en gaan binnenkort een nieuwe halen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik had de Dog Spinny voor Shib bij de Jumper gekocht.AnneMarie schreef:Weet iemand, zijn er ook 'gewone' winkels waar dit speelgoed verkocht wordt? Dus niet via internet?
Ik denk dat een beetje grote dierenwinkel de spellen wel zal hebben en anders kunnen ze misschien wel besteld worden?

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole