Nu vul ik tegenwoordig de 500 gram carnibest aan met pens en kippennekken. Carnibest is compleet en ik vraag me dus af of ik juist aanvul. Of moet ik er voor kiezen de carnibest te verhogen tot bv 700 gram en de kippennekken en pens weglaten?
Ik wil nl absoluut niet de verhoudingen verstoren bij een pup van 10,5 weken in de groei maar ik wil haar wel leren dat er meer is dan alleen carnibest. Dapper en Cleo eten ook kvv maar krijgen ook zeer regelmatig kipdelen en bv vuile pens als maaltijd. Zij zijn echter niet meer in de groei.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Indien nodig kan ik evt ook nog aanvullen met kuikens en sardines om de aanvullingen wat diverser te maken.
Volledig barfen gaan we nl niet doen omdat dat hier in de omgeving niet zo haalbaar is als dat het in Amsterdam was. Elk deel van het menu moet dan uit een andere plaats in de omgeving komen en met 3 honden moeten we er een flinke vriezer bijkopen om het leuk te houden. Dus kvv met aanvullingen en dat zal ook zo blijven.