Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geitenkaas

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Geitenkaas

Ongelezen bericht door Maylala »

Gisteravond zat ik een soort vegetarisch pasteitje te eten met (gesmolten)geitenkaas, en Sjonnie zat naast me, wild te worden van de geur. :denken:

Heb hem een stukje gegeven, en nu is hij verkocht, hij vond het echt heerlijk. :cheer:

Ben benieuwd of dat goed of slecht is voor een hond, ik kan me niet herinneren gelezen te hebben over geitenkaas in hondenvoeding, wel cottage cheese en zo.. Komt dat eigenlijk op hetzelfde neer, of is het iets heel anders? :19:
Ik ga ervan uit dat dat hapje van gisteren geen kwaad kan, maar hij vond het zo lekker dat ik het hem (als het gezond is iig) wel vaker zou willen geven.

Heeft iemand tips? :idea:
Afbeelding
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Lekker geven, Willem hier krijgt hier ook nog geiten melk, daar is hij op groot geworden :wink:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Waarom zou je zoiets lekkers niet gewoon zelf opeten? Ik vind geitenkaas veel te duur om aan de honden te geven als snack :mrgreen: En veel te lekker voor mezelf :wink:
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Zou hij niet precies even dol zijn op zeg maar jonge kaas? Of welke andere kaassoort ook? Die van mij proeven schijnbaar geen verschil tussen de allergoedkoopte en de allerduurste kaassoort, ze zijn van alle kaas helemaal wezenloos :wink:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

MARC_S schreef:Waarom zou je zoiets lekkers niet gewoon zelf opeten? Ik vind geitenkaas veel te duur om aan de honden te geven als snack :mrgreen: En veel te lekker voor mezelf :wink:
We hebben een restaurantje... Dus kopen het per héél veel, voor vrij weinig.. Dan kun / wil je nog weleens excessief je hond verwennen. :pffff: :mrgreen:

(En ik denk ook dat er een stuk minder voor nodig is om mijn kleine husseltje blij te maken met een tussendoortje, dan 3 medium groterds waaronder 1 perenetende broodjatter :wink: )
Afbeelding
Marlenejjj
Actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bullterrier

Ongelezen bericht door Marlenejjj »

Zou er niet erg veel zout in zitten? Ik zou het als allerlekkerste beloning bewaren en niet teveel geven.
'Een dag niet gerend is een dag niet geleefd' - aldus Willem

'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie

Afbeelding
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Mijn hond vind de geitenkaas met kruiden 22 euri de kg ERG LEKKER :denken: :mrgreen: :wink:

Nu over op 30+ ook beter voor doggie :19:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Als je ze niet mega veel geeft maar gewoon af en toe eens een stukkie... zou het gewoon doen hoor :ok:
Hier hoef ik maar een bakje zalm open tedoen of er staat er 1 naast me .dan andere 2 talen er niet naar maar Samara...helemaal gek op zalm.
Dus na verjaardagen of als er visite is geweestens er zalm over blijft is dat voor Samara.. zelfs bij mijn ouders thuis bellen ze als er zalm is overgebleven haha.

Jacqueline
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

geitenkaas is zoals marc zegt gewoon lekker voor mij :mrgreen:

maar aangezien sam niet tegen koeiendingen kan krijgt hij wel vaak geitenmelk/yoghurt etc. hij vindt het heerlijk! :ok:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Of mijn hond het lekker zal vinden, dat weet ik niet...Maar ik hou er niet van, Ria ook niet, dus we hebben het nooit in huis.... :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”