Bonnie, die altijd heel erg enthousiast was als ze daar binnen kwam, ging bibberend en piepend onder mijn stoel liggen.
De autorit naar de fysio ging gelukkig wel goed. ze heeft op de achterbank liggen slapen tegen me aan.
De fysiotherpeute heeft haar helemaal gemasseerd, en inderdaad dacht ook zij dat het van haar ruggetje afkwam. Een spier in haar rechter achterpoot is extreem pijnlijk.
Omdat ze zoveel last had van de longontsteking is ze anders gaan bewegen, van daaruit zijn in haar toch al zo kwetsbare rug zenuwen klem komen te zitten waardoor ze nu verschrikkelijke pijn heeft.
Bonnie heeft genoten van de behandeling en is nu heel erg ontspannen. ze slaapt.
Lopen kan ze echter nog steeds niet op haar rechter achterpootje.
We kijken het een dagje aan nog,( of misschien, als ik het zo lang kan houden tot maandag/dinsdag als onze eigen arts terug is, zoals de fysio ook al adviseerde..) en dan bel ik de DA weer. dan eis ik dat er foto's gemaakt worden, wie weet zit er wél iets anders.
Bonnie zelf ligt nu in haar mand te slapen gelukkig..
Duimen jullie mee dat vannacht een toverfee komt en Bonnie weer kan lopen morgen?

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15