Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tips gevraagd voor hondenkussen met grooooote afmeting

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Tips gevraagd voor hondenkussen met grooooote afmeting

Ongelezen bericht door Tamara. »

Ik heb een hondenmand van Leewsicht van 130x130. Daarbij had ik toentertijd een hondenkleed welke op maat was gemaakt. Het nadeel was dat deze afmeting niet in mijn wasmachine ging en de hoes was ook niet afritsbaar. Deze heb ik dus weggegooid. Als tijdelijke oplossing heb ik een 2 persoonsdekbed erin liggen maar ook dat vind ik niet handig en is niet "even" schoongemaakt.

Nu ben ik dus op zoek gegaan naar een kussen, fleece deken of iets anders wat in die mand past met een afritsbare hoes en een minimale afmeting van 130x130. Alleen kan ik niets vinden. Alles is te klein :boos:

Wie heeft er tips :idea:
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Kan je zelf zo'n hoes maken ????? Bij Ikea heb je zomerdekken kosten nog geen 5 euro die kunnen ook nog eens heel gemakkelijk gewassen worden, en ik zag ze vorige week voor 2,95 euro
Tamara.
Zeer actief

omafia schreef:Kan je zelf zo'n hoes maken ????? Bij Ikea heb je zomerdekken kosten nog geen 5 euro die kunnen ook nog eens heel gemakkelijk gewassen worden, en ik zag ze vorige week voor 2,95 euro
Dát was ik nog vergeten te vermelden :F: Ik ga níets zelf maken :pffff:

(ik ben er héél erg onhandig mee)
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik heb hier een zooi kinder/baby slaapzakjes (voor 2 euro per stuk ofzo gekocht op koninginnendag) in de mand liggen, met een dekbedhoes eromheen of fleecedekens.
Die kan je in delen wassen dan, en die (tweepersoons) hoes kan je ook wassen natuurlijk.
Ze hebben dan geen helemaal 'vlak' bed, maar daar moeten ze niet over zeuren :pffff: :mrgreen: (hier maakt dat verder ook niks uit :wink: )
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

een 1-persoons dubbelgevouwen?
Afbeelding
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Tamara en Bowie schreef:
omafia schreef:Kan je zelf zo'n hoes maken ????? Bij Ikea heb je zomerdekken kosten nog geen 5 euro die kunnen ook nog eens heel gemakkelijk gewassen worden, en ik zag ze vorige week voor 2,95 euro
Dát was ik nog vergeten te vermelden :F: Ik ga níets zelf maken :pffff:

(ik ben er héél erg onhandig mee)
Nou dan is zo'n hoes van Ikea een prima optie dekbed overtrek er over en klaar ben je
crazyjanita
Actief

Ongelezen bericht door crazyjanita »

bij de welkoop heb ik van de week een groot kussen gezien waar je de hoes van kan wassen maar ook iedere keer een andere hoes voor kan kopen misschien is dat wat ?
Afbeelding
Eef
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef »

Misschien is dit kussen iets?

comfort-kussen

Deze zijn er tot 110x140 cm. We gebruiken deze zelf ook. Wat ik ideaal vind is dat het binnenkussen open te ritsen is, waardoor de vulling bijgevuld kan worden, maar ook gewassen kan worden, door de vulling over de buitenhoes en binnenhoes te verdelen. In het geheel past de vulling bij grote kussens nooit in de wasmachine, maar bij dit kussen kan dat dus wel.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

http://www.comfort-kussen.nl/index1.html
Hier maken ze kussens op maat :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Bij de kwantum verkopen ze op dit moment kussens van 135 x 135...je zou er een dekbedhoes overheen kunnen doen want de hoes is er niet af te ritsen....en als het goed is zijn ze nu in de aanbieding..
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Tamara.
Zeer actief

Tanja Simba&Bella schreef:Bij de kwantum verkopen ze op dit moment kussens van 135 x 135...je zou er een dekbedhoes overheen kunnen doen want de hoes is er niet af te ritsen....en als het goed is zijn ze nu in de aanbieding..
He, hartstikke bedankt voor de tip! Ga morgen meteen even kijken :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”