Nou weigert Jamey vaak om te eten (helaas) en valt ze inderdaad af daardoor, maar volgens mn ouders klopt dat ook niet, want een hond met honger eet, en als ze niet eet en daardoor zelfs dun wordt betekent dat, dat er iets mis zit bij haar...
Ik kan hopelijk volgende week bij een holistische DA terecht, omdat ik denk dat de verschillende dingen met elkaar te maken hebben (jeuk, eten weigeren, magertjes zijn, veel meer slapen dan ik gewend ben, veel minder vragen om te spelen). Mijn ouders willen per se dat ik morgen de dierenarts hier dichtbij bel (wat ook een goede schijnt te zijn overigens, ik ben er zelf maar 2 keer geweest)...
Voor mijn gevoel heeft dit niet zoveel haast dat er morgen gelijk een dierenarts naar moet kijken
Dus 2 vragen, vonden jullie haar nou te mager (ik weet dat ze echt wel wat mag aankomen, maar het gaat hier dus echt om té mager), en wat vinden jullie bij deze klachten, direct morgen naar een DA, of wachten tot volgende week (hopelijk) kan ook nog wel?
edit: De foto in mn onderschrift is trouwens van afgelopen zondag, dus daar kan je het ook wel wat op zien denk ik