Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat kan dit zijn??
Moderator: moderatorteam
-
Pientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler
Markiesje - Aantal honden: 1
Wat kan dit zijn??
Toen wij vanochtend opstonden kwam Biry vrolijk kwispelend naar ons toe, joris daarintegen bleef in zijn mand liggen maar kwispelde wel heel vrolijk. Hij wou er wel graag uit maar het leek alsof het hem pijn deed ofzo
tijdens het wandelen was er niks aan de hand, hij poepte gewoon, wandelde vrolijk, hij bewoog zijn achterpoten prima. Maar als hij moet opstaan gaat dat heel moeizaam... en hij kan ook niet meer springen. weet iemand wat er kan zijn? we gaan zowiezo zometeen naar de dierenarts maar misschien kent iemand dit probleem al en kan ons wat helpen 
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Tjee, niet leuk !! Max heeft zoiets ook een keer gehad, hij kon niet opstaan en het deed hem duidelijk pijn. Als hij eenmaal liep ging het wel. Hij bleek toen koorts te hebben en dat schijnt ook wel vaker deze uitwerking te hebben.... Maar het kan natuurlijk best wat anders zijn, ik weet het niet...Veel succes bij de DA zometeen, ik zal duimen dat het meevalt !! 
-
Pientje
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
Pientje
- Zeer actief
-
blondie
- Zeer actief
Hou het maar lekker in de gaten, bij mijn hond was zonder foto;s bij een vreemde da diagnose kruisbandblessure gedaan met behandeling daarna (anabolen spuit en pijnstilling), na twee weken rust wat ook wel goed was, maar ik twijfelde aan de diagnose van die vreemde da dus ging naar mijn eigen da na uitgebreid betasten dacht zij aan zijn rug ik moest direct stoppen met de pijnbestrijding, hij moest zelf aan kunnen voelen en geven waar de pijn zat, dan pas kon de juiste diagnose gesteld wordenPientje schreef:Joris wou niet aangeven waar het precies zat, hij was gewoon lekker koppig en wou zich niet laten kennen![]()
Na twee weken terug gegaan, weer betast, zat ook een wervel verkeerd en op mijn verzoek foto laten maken, bleek dus wat mis met de rug en niet met zijn kruisbanden..
Hou m effe in de gaten, en in mijn opinie.. is het onderdrukken van een bepaalde pijn niet de oplossing van een medisch iets
Die van mij is soms ook wat stijf, teken dat ik even rustiger aan moet doen.. en wat meer kortere wandelingen moet maken.. geef hem ook geen pijnstilling..nu kan ik zien wanneer hij wat rustiger aan moet doen, effe weer naast de fiets voor de exercise en spieropbouw..
Misschien heeft je da het wel juist hoor, maar bij een stijfheid of verkramping af en toe zou ik zonder foto;s niet vertrouwen op alleen een tast en waarschijnlijke diagnose van een da..
Beterschap voor de hond! En algehele rust... sterkte... ik weet hoe moeilijk dit kan zijn
-
Pientje
- Zeer actief