Donderdag ochtend was alles weer ok, en speelde ze weer lekker met haar bal op het strand.
Vanochtend moesten we inpakken en naar huis.
Bonnie was een beetje stressie, zoals ze altijd is als er tassen gepakt worden, stel dat we dr vergeten!
In de auto lekker op haar eigen plekje liggen, en alles was weer goed.
Onderweg gingen we wat eten in een restaurantje, daar lag ze lekker onder de tafel, niks aan de hand.
Voor we weer in de auto gingen liet ik haar even uit, poepen, plassen, zelfs even met bal spelen.. daarna dronk ze een slokje water uit haar bakje en gingen we weer op weg.
Opeens werd ik wakker van Bonnie, ze hoestte en zat rechtop voor de voorstoel.. (passagiersstoel
Ze wilde niet op schoot, maar wel met r pootjes tegen me op staan. Ik zag toen dat ze gespuugt had, een soort bruin vocht.. Ik schrok best wel eigenlijk, en we zijn na een tijdje gestopt om haar even naar buiten te laten.
Ze deed niks.
maar wilde ook niet in de auto meer, ze wilde eigenlijk niks.
Naja, staan blijven daar was geen optie, dus toch maar weer in de auto gelegd.
ze haalde heel oppervlakkig adem, trilde en hoestte steeds..
Eenmaal thuis wilde ze niet meer lopen, en ging rillend meteen liggen.
Ik heb de kachel aangemaakt en haar in een deken gewikkeld, ze was ijskoud.
Ze stopte wel met trillen, maar was heel apatisch en ademde echt bijna niet.
Snel de DA gebelt en gelukkig konden we meteen terecht.
Ook bij de DA hoestte ze verschrikkelijk.
Hij heeft haar helemaal onderzocht en kwam uit op een zware longontsteking.
Ze heeft nu antibiotica, maar als het morgenochtend niet iets verbeterd is, moeten er foto's gemaakt worden van haar longen...
Op het moment ligt ze op de bank onder een deken, ze moet warm blijve en mag niet teveel de kou in. niet dat ze dat wil, maar toch.
ze ademd nu iets rustiger, maar ik maak me grote zorgen om mn mopje!

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15