Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

lam/rijst brok

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

lam/rijst brok

Ongelezen bericht door malinois »

Zijn er geperste lam/rijst brokken?? ik kan ze in ieder geval niet vinden :denken: Mocht dit dus niet bestaan, wat zijn dan de beste lam/rijst brokken uit ervaring? Van welk merk?
Mijn hond moet even op lam/rijst brok... (en nee echt geen vers of kvv even moet echt lam/rijst zijn) :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Prins heeft een geperste lam rijst brok :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

S@ndr@ schreef:Prins heeft een geperste lam rijst brok :wink:
oh ja?? ik kon hem niet vinden op de site.. niet goed gekeken misschien.. ik ga nog es ff zoeken :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
S@ndr@
Zeer actief

Ze hebben die lam rijst brok in 2 varianten krokant,(croc) maar ook een gerperst variant,
malinois
Zeer actief
Contacteer:

S@ndr@ schreef:Ze hebben die lam rijst brok in 2 varianten krokant,(croc) maar ook een gerperst variant,
ik ga meteen ff kijken of ze die hier op voorraad hebben :ok:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ik heb nog even voor je gezocht, de Pro care lam rijst zijn volgens mij de geperste variant :ok:
en de andere variant heet Premium :wink:
volgens deze link
http://www.uitdekunst.nl/prins_hond.htm
yvonne1961
Actief

Ongelezen bericht door yvonne1961 »

Ik gebruik de geperste lam/rijst van Prins.
Bevalt goed en prima ontlasting. :ok:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: lam/rijst brok

Ongelezen bericht door Scooby »

malinois schreef:(en nee echt geen vers of kvv even moet echt lam/rijst zijn) :wink:
Er zijn ook vers vlees merken die een lam/rijst versie hebben. :N:

:mrgreen:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: lam/rijst brok

Scooby schreef:
malinois schreef:(en nee echt geen vers of kvv even moet echt lam/rijst zijn) :wink:
Er zijn ook vers vlees merken die een lam/rijst versie hebben. :N:

:mrgreen:
weet ik heb ik gehad 2 weken geleden :mrgreen: maar moet nu echt even brok hebben...
Ben even wezen shoppen, op zn vroegst heeft 1 dierenwinkel volgende week donderdag de geperste lam en rijst brok... :roll:

Wie heeft meer opties? Er zijn niet meer geperste lam/rijst brokken ben ik bang, welke goede ervaringen heeft men met de geexpandeerde versie, welk merk zou je aanbevelen?
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

kan je het niet bestellen ergens sommige zijn razend snel met bezorgen :19:
en ander zou ik het niet weten, heel misschien van het met Doko, die heeft altiijd geperste brokken in het asortiment gehad :denken:
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik heb van Fokker de lams en rijst versie en alle 3 de honden doen het dara goed op, het is niet een mega grote brok maar ook niet erg klein.. ik heb een jack een galgo en een galgo pup en ze eten alle 3 de brokken.

Jacqueline
Afbeelding
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Beetle hebben we op de Lam/Rijst brokken (voor senioren) van Hills daar doet ze het prima op. Ze heeft altijd gevoelige darmen, vandaar deze brok. Mijn ouders willen er niets van weten om haar volledig op kvv te hebben, waar ze het volgens mij ook prima op zou doen. Brok wordt wel met een beetje kvv gecombineerd.
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Ik heb mijn DD een paar jaar terug van de Fokker Lam/Rijst naar Kennels Favorit Lam/Rijst overgezet.
Op de Fokker deed ze het goed. Op de KF doet ze het beter.

Lotje doet het beter op de brokken dan op KVV (wat ze trouwens wel heel lekker vindt)
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

biofood heeft een goede biologische lam&rijst brok. wel geexandeerd.
maar prijstechnisch ook interessant.
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
malinois
Zeer actief
Contacteer:

amiwoods schreef:biofood heeft een goede biologische lam&rijst brok. wel geexandeerd.
wat kost deze weet je dat zo?
grote verpakking?
Afbeelding
nizinny

Ongelezen bericht door nizinny »

Wij gebruikenkip/rijst Carocroc 23/12 Plus is een krokant ligt verteerbare brok.
15 kilo voor 26,95 bij jumper dierenzaak.

Ze hebben ook lam/rijst.
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Prins heeft een goede lam/rijst. de geexpandeerde voer ik op het moment. 34,95 voor 10 kg. En Denkadog heeft ook een hele goede, maar die is wat duurder, 12,5 kg voor 59 euro. Met beide hele goede ervaringen. De lam/rijst brok van Carocroc bevat ook nog andere bestanddelen dan alleen lam/rijst...dus daar moet je even mee uitkijken ! Gizmo hier is bv allergisch voor granen en kip en daarom komt Carocroc hier bij ons niet in aanmerking ...Smolke heeft ook een goede lam/rijst versie trouwens.( weet alleen niet wat die kost)
malinois
Zeer actief
Contacteer:

ik neem lam/rijst voor de spijsvertering dus geen allergieen oid maar even om de maag wat tot rust te laten komen een wat makkelijker verteerbare brok...
Afbeelding
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

malinois schreef:ik neem lam/rijst voor de spijsvertering dus geen allergieen oid maar even om de maag wat tot rust te laten komen een wat makkelijker verteerbare brok...
Dan is idd de lam/rijst van Carocroc ook een goede optie !! Een goede brok, zonder toegevoegde rommel. Heb ik bij mijn vorige hondje lang gevoerd, ze deed het er erg goed op. Is iets van ongeveer 25 euro per 15 kg...
malinois
Zeer actief
Contacteer:

SuzieC1970 schreef:
malinois schreef:ik neem lam/rijst voor de spijsvertering dus geen allergieen oid maar even om de maag wat tot rust te laten komen een wat makkelijker verteerbare brok...
Dan is idd de lam/rijst van Carocroc ook een goede optie !! Een goede brok, zonder toegevoegde rommel. Heb ik bij mijn vorige hondje lang gevoerd, ze deed het er erg goed op. Is iets van ongeveer 25 euro per 15 kg...
oke, dan moet ik nog ff kijken waar ze dat hier verkopen, ik ga weer op pad vanmiddag :mrgreen:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

gelukt... heb het gevonden. Ga het uitproberen en kijken hoe het bevalt! Thanks voor de info :ok:
Afbeelding
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

malinois schreef:
amiwoods schreef:biofood heeft een goede biologische lam&rijst brok. wel geexandeerd.
wat kost deze weet je dat zo?
grote verpakking?
zie nu pas je berichtje.

Biofood biologische lam/rijst brok 33,95
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”