Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
jaaaaa jij hebt de passanten!
Die van Storm is inderdaad heel bijzonder, ik vind hem dus niet ecvht mislukt. Hij heeft iets heel speciaals waardoor ik hem erg mooi vind.
wat is dit een prachtige foto!
P!nki schreef:Geweldige foto's!! En een leuke petit om te zien
hier helemaal
Inderdaad leuke petit... wel een tikkie aan de dikke kant lijkt op de foto. Of misschien gewoon al wat ouder?
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Mooi Jessica !
Die van Lola vind ik heel mooi !
En ik heb dus nooit gemerkt dat je die foto van mij genomen hebt !
MJ ,die jarenlang fotocamera's driftig ontweken heeft, lukt dat voor geen meter op forumwandelingen ,grinnikt Hans !
Zoek stok! schreef:Het lijkt wel of ik op een andere wandeling was, ik herken er niks van
Leuk om te zien!
Dat komt denk ik omdat jij in de kopgroep zat, en Jes in de staart.
Dat moet wel, want ik herken er niks van Ik zat volgens mij een beetje in het midden. Deed m'n best om een beetje bij te blijven tussen het foto's maken puf puf
Zoek stok! schreef:Het lijkt wel of ik op een andere wandeling was, ik herken er niks van
Leuk om te zien!
Dat moet wel, want ik herken er niks van Ik zat volgens mij een beetje in het midden. Deed m'n best om een beetje bij te blijven tussen het foto's maken puf puf
Dat had ik ook (ik zat meestal helemaal achteraan, waar Jessica ook was). Sommige foto's zijn ook mislukt omdat ik ze lopend genomen heb.
Bianca_Storm schreef:
jaaaaa jij hebt de passanten!
Die van Storm is inderdaad heel bijzonder, ik vind hem dus niet ecvht mislukt. Hij heeft iets heel speciaals waardoor ik hem erg mooi vind.
wat is dit een prachtige foto!
ja, dat vind ik ook .
de foto van storm is heel mooi in het groot, maar dat doet photobucket dus niet. als je je emailadres geeft stuur ik hem wel op
Marie-José schreef:Mooi Jessica !
Die van Lola vind ik heel mooi !
En ik heb dus nooit gemerkt dat je die foto van mij genomen hebt !
MJ ,die jarenlang fotocamera's driftig ontweken heeft, lukt dat voor geen meter op forumwandelingen ,grinnikt Hans !
dat zijn de mooiste foto's altijd he, als mensen het niet in de gaten hebben .
hahahahaha, volgens mij ben jij de meest afgebeelde persoon hier op het hondenforum
LongFields schreef:Die komen nog, was de vorige keer (Hilversumse Heide) ook zo.
Jessica houdt het spannend en werkt van achter naar voren.
hihi, ja, dat klopt, niet om het spannend te houden (want dat is het hjuist niet, je weet precies hoeveel delen er komen ) maar het is voor mij makkelijk met uploaden enzo heb ik gemerkt.
Leuk om te zien!
Dat had ik ook (ik zat meestal helemaal achteraan, waar Jessica ook was). Sommige foto's zijn ook mislukt omdat ik ze lopend genomen heb.