ranetje schreef:Hoe is het nu Marloes?
Zijn de schoudertjes alweer wat minder dik geworden?
Ik heb het idee dat ze de laatste week (weken) altijd wel wat dikkig zijn, maar soms wel erger dan anders. Soms zijn ze ook heel zacht en soepel, en nu net zat hij op schoot en dan zijn ze nogal hard. Wat dat verschil dan weer is?
Verder gaat hij wel redelijk. Vanochtend een loopse teef in het bos die nogal gewillig was, dus zij en Moos hebben samen een soort paringsdans uitgevoerd. Dan komen we thuis, snel eten, en dan duikt hij in zijn mand en is echt helemaal gesloopt. Hij slaapt dan niet eens de hele tijd, maar zijn oogjes staan echt niet lekker dan en hij ligt alsof hij de marathon gelopen heeft.
Hij knauwt ook meer op zijn poten de laatste tijd, vandaag knauwt hij steeds op een achterpoot...
En zijn huid trekt nog steeds regelmatig heel erg. Net lag hij even op schoot en als ik maar met mijn vingertopje zijn nek aanraak trekt hij zijn hele huid op zijn rug samen. Hij ligt soms ook al te smakken, tongelen en gapen als ik aanstalten maak om hem te gaan aaien

Hij wil dan wel, maar tegelijkertijd laat hij alle mogelijke stress-signalen zien.
Heel vaak ook niet gelukkig, want als aaien continu pijn zou gaan doen....dat kan niet....
Wat je zei over de bijwerkingen van de anti-epileptica (sufheid) is waar, maar dat is doorgaans na enge tijd wel veel minder dan bij de start van het gebruik
Ik hoop dat je het medicijn snel in huis hebt
Ah oke, dat zou al schelen dan
Van wat ik op internet kan vinden helpt het bij mensen vaak wel iets, maar zenuwpijn echt helemaal wegnemen lijkt een redelijk omogelijke zaak van wat ik zo hoor en lees.
Ik hoop ook dat ik het snel op kan gaan halen, al die feestdagen ertussen werken ook niet echt mee