Tamara en Bowie schreef:Caro. schreef:Hier leeft het ding nog steeds, maar er wordt nauwelijks meer naar omgekeken
Heel af en toe een minuutje kluiven, maar daar houdt het wel mee op.
Tot nu toe dus geen vervanging voor het betere kluifwerk.
En als je deeltijd gaat barfen? Over het algemeen mogen ze (in grammen) iets meer hebben dan bij kvv en puchu is er even mee bezig. Je kunt het dan vrij basic houden als je daarnaast ook de carnibest geeft. Bijvoorbeeld een lekkere goed bevleesde lamsrib met als aanvulling spiervlees, of een lekkere goedbevleesde kippenkarkas, kwartel of konijn met veel vlees eraan, etc. etc. Of vind je dat niets?
Nee joh, ik ben niet zo van het barfen :N: Ik ben veel te bang dat hij dan niet genoeg vitamines/mineralen binnen krijgt en hij is pas 10 maanden oud, dus ik wil dat hij goed uitgebalanceerd voer krijgt.
Om goed te barfen, moet je je er echt helemaal in verdiepen.
Eén keer per week een lekker lamsrib of iets dergelijks, dat wil ik wel doen, heb ik ook gevraagd in voeding wat ik dan kon geven, maar dat werd niet helemaal duidelijk
Inmiddels heb ik trouwens mail gekregen van FF en de kluiven bevatten géén caloriën

Ik kan ze dus gerust geven.
Inmiddels was ik wel al van 4 naar 2 kluiven in de week gegaan en dat hou ik ook even zo (want het werd ook wel duur in totaal 8 FF kluiven per week, nu dus 4 voor 2 honden).